Inlägg från: bumbi 84 |Visa alla inlägg
  • bumbi 84

Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?

tappen stängd endast lotions flytningar på morgonen.??!! så vi får väll se vart det slutar idag
  • bumbi 84

min är vid öppen när jag har mens det finns liksom ingen tvekan om att den är öppen då!! hoppas att det bara är en liten blödning och att det inte kommer mer och att du har en liten ninja i magen. ska du testa igen om det inte kommer nå mer blod?

Disan skrev 2008-03-24 09:23:17 följande:
    bumbi: SÅ skönt att det inte kom mer blod för din del!! Här är det lite blodigt, har nog inte kommit igång riktigt ännu. Börjar dock få lite ont, känns som att jag öppnar mig. Kände på tappen, det är kort och mjuk som läpparna, inte så värst öppen direkt. Tycker jag är konstigt! Den borde väl vara mer öppen än så här när man har mens? Men jag har aldrig känt på den under mens förut, så vad vet jag?
  • bumbi 84

Disan: jobbigt vi får hoppas på en engångs händelse av tur nu då *kramar*

• bumbi 84

du borde få in 1-1½ cm skulle jag tro vid mens

har kommit lite blod här med igen. inte när jag torkar mig men om jag ska kolla tappen, men inget färskt blod. utan brun-rosa dom svaga strecken man haft kanske är plus ändå och detta är ett mf till. hopplöst!!!!!!!!!!

• bumbi 84

den kan vara stängd lite innan för. man känner altid gropen där hålet ska var. Lycka till. har du testat något?

iomi skrev 2008-03-24 14:48:49 följande:
    Hm.. har varit och känt på tappen (bim om 2-4 dagar nu) ända sen förra mensen och jag tycker aldrig min tapp stängt sig helt? Har inte fött barn innan... men jag kan liksom känna en "krater"/inbuktning hela tiden? Vill också minnas att den var lite hårdare innan förra mensen, nu kan den nästan kännas lite svampig, om än hård.. hm..
  • bumbi 84

ja jag vill ha en bäbis till nu!!!!!!

Disan skrev 2008-03-24 14:42:46 följande:
    Usch, ja det är synd om oss!!
  • bumbi 84

jobbigt. jag funderar på att ta ett test i morgon bara för att se om det är något. men det känns sommom det kvittar.

Disan skrev 2008-03-24 18:03:58 följande:
    Men nu händer det fler skumma saker: I morse var tempen hög igen (igår kväll när jag såg blodet tempade jag mig och då hade den sjunkit) samt att tappen inte är riktigt öppen. Man får in en liten bit av fingertoppen. Detta gör att jag misstänker mf ännu mer! Snart sätter det väl igång ordentligt... Än så länge sparsam blödning och inget ont alls.
  • bumbi 84
    Svar på #631
    nej inte just nu men det kommer ytte pytte lite om jag kollar tappen brun rosa gult. men har aldrig kommit på pappret när jag torkar mig.?

har ju varit sen igår nu. tycker att det bord kommit i gång om det är mens på G
Svar på tråden Nån fler som försöker lära känna livmodertappen?