• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Aiwendil

Solaika
    Tack..
    Och.................. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN  

Mamma till världens finaste Isak född 07-03-09
  • Ankmor

HIPP HURRA!!!

Solaika fyller ju 25 idag!!!

Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Solaika

Nämen va gulliga ni är Generad Tack så jättemycket!! Kyss

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Fru Humla

jag är ju mammaledig och jobbar lite extra men min "snälla" chef la alla mina timmar de första 2 veckorna den här månaden så neej jag hinner inte andas. hade ju tänk sprida ut plågorna och ha haft bottnar och mmf färdig by now men ICKE nu skjuter jag fram det till måndag för jag orkar inte.
    hade ju tänkt använda sp för att spara tid men kände att jag inte ville lägga pengar på en beställning av det nu. åsså hittade jag marshmallows på rusta, 1 kg för 30 kr hoppas de är bra!

Ankmor skrev 2008-04-11 18:12:38 följande:
    Knivigt värre och hektiskt ! Jösses människa hinner du andas? En motorcykel? Tja, enklast är väl att göra som med My-tårtan eller också göra en liggande mc (i profil), eller? Spännande att se resultatet ialla fall.
    Celiine Collection uppdaterad
  • Ankmor
    Fru Humla skrev 2008-04-12 21:42:11 följande:
    jag är ju mammaledig och jobbar lite extra men min "snälla" chef la alla mina timmar de första 2 veckorna den här månaden så neej jag hinner inte andas. hade ju tänk sprida ut plågorna och ha haft bottnar och mmf färdig by now men ICKE nu skjuter jag fram det till måndag för jag orkar inte.hade ju tänkt använda sp för att spara tid men kände att jag inte ville lägga pengar på en beställning av det nu. åsså hittade jag marshmallows på rusta, 1 kg för 30 kr hoppas de är bra!
    Jisses! Okej, då önskar jag dig lycka till!
  • Ankmor

Igår var jag (och Tussa76 & Jessica6) på kurs hos Paula på Tårtdecor!
    Vi fick lära oss att göra orkidé och primula samt att sätta ihop en bukett.
    Det var pilligt värre men superkul! Tiden bara flög iväg!
    Tradigast (men kul) var att göra bladen - de tog såååå lång tid...

Det var absolut väl värt pengarna och jag vill göra om det igen och igen och igen osv...
    När kursen var slut shoppade jag loss i butiken, jag shopade för hela 577kr!!! Iiik!! Men oj vad skoj det var! hehe

Här är ett par bilder på mina alster som jag knåpade ihop igår.
    Hoppas de blir klickbara - annars finns de ju i mitt galleri...

Orkidé&Primula kurs 080412 - Närbild på min allra första orkidé *stolt*Orkidé&Primula kurs 080412 - Bild på min fina bukett

Jag är väldigt stolt över mig själv!

• MariaX m 2
    Ankmor skrev 2008-04-13 09:36:07 följande:
    Igår var jag (och Tussa76 & Jessica6) på kurs hos Paula på Tårtdecor! Vi fick lära oss att göra orkidé och primula samt att sätta ihop en bukett.Det var pilligt värre men superkul! Tiden bara flög iväg!Tradigast (men kul) var att göra bladen - de tog såååå lång tid... Det var absolut väl värt pengarna och jag vill göra om det igen och igen och igen osv... När kursen var slut shoppade jag loss i butiken, jag shopade för hela 577kr!!! Iiik!! Men oj vad skoj det var! heheHär är ett par bilder på mina alster som jag knåpade ihop igår.Hoppas de blir klickbara - annars finns de ju i mitt galleri...Jag är väldigt stolt över mig själv!
    Ååå så snyggt !!
    Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-04-13 09:52:56 följande:
    Ååå så snyggt !!
    Tack!
  • Aiwendil

Ankmor
    JÄTTEFINA

Jocke och Isak, jag älskar er!
Svar på tråden Sockerpullornas tråd