varför tror du inte på sista mens om man får vara så nyfiken. dte brukar ju nästan alltid vara tvärt om när man pratar med gravida att alla tror att de gått längre alltså...
lycka till med försäljningen!
Tussa76 skrev 2008-04-17 12:11:17 följande:
Jättefina!! Bra jobbat!!Som jag trodda valde BM att räkna från sista mens... varpå jag plötsligt hamnade i v. 14 Vilken jag inte tror ett skit på! Jag tror jag är i v. 11. Men jag protesterar inte så mycket.. det betyder ju att jag får gå på UL redan i mitten av Maj, och till UL längtar man ju alltid Idag ringde mäklaren... han kommer hit ikväll med 3 intressenter på våran lägenhet! Hjälp!! Kan ju inte påstå att jag har det supervälstädat jämt, trots att den är ute till försäljning! Så nu är det hysteriskt städande som gäller tills jag åker till jobbet vid 15! HUR ska jag hinna!!??!! Håll tummarna för oss ikväll, så ALLA vill köpa, och det blir budgivning, så vi får ett riktigt bra pris! Tycker jag de kan kosta på sej, eftersom det rör sej om såpass lite pengar ändå.. är ju inte direkt miljonpriser här Här är den förresten, om någon är nyfiken...
www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/140174annis41 skrev 2008-04-17 06:06:47 följande:
Dina tårtor blev ju jätte fina. Jag är verkligen imponerad av hur du lyckades med motorcykeln.
ååå tack så mycket. skönt att höra att mc:n var lyckad*haha* när man fått höra av mannen att det är en blå banan med hjul och en kompis sa att däcken var ju fina iaf*morr* men de retas väl mest.
Ankmor skrev 2008-04-15 20:07:39 följande:
Hehe, ja varför inte? Tråckla ihop ett gäng som får ta med sig egen FP/SP & fylld tårta, du kan ju stå för verktygen & ev. extra maizena/florsocker etc... Sedan kan du ta betalt för sveda och värk (det svider i tårttarmen & värker i ryggen)
nja, nu är det ju så att de här donnorna är på sylt och marsan-stadiet fortfarande. och jag tänker INTE visa hurman gör en såå fin tårta med en köpebotten, hallonsylt och marsan!
då får det bli basic, som hur man gör en hööög och fin tårtbotten, fluff-lära och mousse-kunskap. åtminstone ska de kunna göra en egen vaniljkräm på ägg och grädde om de nu vill leva kvar i vanilj-träsket
seeen ska vi inte KÖPA nån sp utan göra MMF*he he he*
de här flickorna vill alltså lära sig att tårta för att de tycker det blir för dyrt att betala mig 100-200 kr för några dagars arbete när de vill ha fina tårtor till sina kalas. så då ska de också få se hur mycket jobb det är efterosm de hellre vill ha MMF för att dte rä billigare även om det är mindre jobb för mig att köpa SP. så det får ta med sig ingredienser och sisådär 150 kr per skalle så ska de få lära sig*fnissa*