Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in

Halloj tjejer,
hade fullt upp igår.
50 muffins bakade - 30 av de har fått en frosting. Allt är packat och märkt. De ska till dagis - 2 avdelningar, R jobb och mitt jobb.
En Scrapbook-sida är gjord till ena dagisfröken. Som tack för alla dessa år på småtroll (Alice ska flytta upp nu och blir den sista som lämnar henne) Har aldrig gjort sånt förut men är nöjd.
Diskade en maskin
Inget är packat fast vi åker till landet i kväll.
Middag åt jag vid ett i natt när jag äntligen var klar
Alice somnade i soffan efter midnatt! ![]()
Här kommer resultatet i alla fall:

Vaknade pigg och 2 minuter innan klockan. Så nu ska jag fortsätta min tjurrusning. Till dagis, till jobb, hem packa för landet och sedan ut och bara njuuuuuuuuuuuta av midsommaren!
Trevlig midsommar!
Hej JFL
! Så smaskiga CCs och snyggt med jordgubben sådär. Hoppas du får en bra midsommar
Kram
Tack! Tack det samma.

JFL: mums!! 
TREVLIG MIDSOMMAR!!!!
Tack detsamma rimmis och alla andra, trevlig midsommar!!!
Nu ska jag tillbaka till mitt allra första CC-bak, ska bli spännande. Har vaniljCCs i ugnen, håller tummarna för att de inte svämmar över
, och sen blir det fluffy rhubarb frosting på dom. Bild kommer om det lyckas ![]()
GLAD MIDSOMMAR ALLIHOPA!!! 
Sitter på jobbet ett par timmar till, men det är så bra betalt så jag gör det gärna
Bakade CC tre gånger om senaste veckan, ska slänga upp lite bilder sen när jag orkar. Det var födelsedagsfirande flera gånger om, och oj vad skönt det var att slippa käka tårta *less*
Ja, hur blir det med pull-träffen? Över dan eller hela helgen?
Hej tjejjer!!
Trevlig midsommar på er allihopa!
Detta är min sista dag med internet innan flytten, så sedan kommer jag vara mer eller mindre borta minst en vecka!
Ang. träffen: JAG har avsatt hela helgen till träffen, men alla gör som de vill och känner för! Lördagen blir väl huvuddagen, så vill man "bara" komma över dagen går det självklart bra! Men de som vill är välkomna redan på Fredagen, och hem får ni åka precis när ni vill!
Jag kommer ha gott om plats för övernattande, och det kanske kan vara skönt att slippa åka både fram och tillbaka på en dag? Eller? Som sagt: ALLA är välkoma, och alla gör som det passar dem bäst!
Men lite babbel och vin på altanen på kvällen kanske inte heller skulle vara fel?
Kram på er allihopa!! Hoppas att det inte dröjer alltför länge innan jag kan titta in igen!