• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-04-09 15:29:56 följande:
    Solaika - Skratta?! De är ju superfina och jättegulliga!! Skulle önska att jag kunde modellera så söta möss
    Kan inte göra annat än hålla med!
    Så söta, helt underbara !
    Skatta dig lycklig du som kan modellera så bra!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Stellamum
    Solaika skrev 2008-04-09 14:45:04 följande:
    Nu, äntligen, har jag tagit mig tid o sitta o göra en del av dekorationerna till tårtan på fredag. Skratta inte ihjäl er
    Skrattar gör jag inte men ler det gör jag! Brett och varmt, de är supersöta! Jag gillar dem verkligen!
  • Solaika

Va gulliga ni är! *glad* Det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig.. o det är ju definitivt inte i klass med ditt Stellamum! Men jo, lite nöjd är jag väl.. även om jag tycker de ser ganska roliga ut

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Ankmor
    Solaika skrev 2008-04-09 21:12:44 följande:
    Va gulliga ni är! *glad* Det vart ju inte riktigt som jag tänkt mig.. o det är ju definitivt inte i klass med ditt Stellamum! Men jo, lite nöjd är jag väl.. även om jag tycker de ser ganska roliga ut
    De är gulliga, roliga och liknar faktiskt din "avatar" lite
  • Solaika
    Ankmor skrev 2008-04-09 21:17:04 följande:
    De är gulliga, roliga och liknar faktiskt din "avatar" lite

Hehe.. det tänkte jag inte ens på

Du e iaf snäll! Tack

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Sexymala

min vita chokladganache vill inte fluffa till sig. Den är inte grynig eller så och har inte skurit sig. Ställde in den i kylen igen. Har jag förbruat min chans till att få den fluffig tror ni?

• Ankmor
    Sexymala skrev 2008-04-09 21:36:40 följande:
    min vita chokladganache vill inte fluffa till sig. Den är inte grynig eller så och har inte skurit sig. Ställde in den i kylen igen. Har jag förbruat min chans till att få den fluffig tror ni?
    Ingen aaaaning - jag har bara misslyckats en gång, första gången...

Vad har du att förlora? Smält ihop det och kyl ner igen - testa!
  • Sexymala
    Ankmor skrev 2008-04-09 21:43:10 följande:
    Ingen aaaaning - jag har bara misslyckats en gång, första gången...Vad har du att förlora? Smält ihop det och kyl ner igen - testa!
    tack för svar! Det har liksom inte hänt något med det... det sklle jag ju kunna prova isf. Nu ställde jag det i kylen igen som sagt... Skall prova igen nu tänkte jag! Hoppas hoppas det inte skär sig bara.

Jag har aldrig misslyckats med ganache, så vore taskigt om första blev nu när det är sressigt och "ge bort" tårta..
  • Ankmor

Äsch det går inte att citera...

Ja, det är ju lite Skrikandes om det misslyckas...
    Men jag *håller tummarna*

• Sexymala

Nu är det väl ändå kört! Haha, den skar sig...
    Går väl inte ens att värma upp igen??

Aja, Helt panik är det inte. Det får bli jobb i morgon natt o fredag morgon.. Får bara köpa mer grädde oh vit choklad. Har en sats till i kylen, men den får gladerligen vänta tills imorgon med att vispas! Ifall den inte är kall nog..

Svar på tråden Sockerpullornas tråd