• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Sexymala

Rimmis: Jag bo ofta där uppe, i tanken! Kanske inte räcker fullt ut!

Hade varit superkul att träffa er, och jag antar att ni vill ha mig med
    Jag skall tänka på den helgen, absolut. Den kommer finnas med i planeringen. Kommer dock jobba i sommar och har inte fått något schema än, men jag återkommer!

Håller på att fundera på min födelsedagstårta nu. Längtar till att fylla den (med hallon, kokos och vitchoklad!!) men bävar inför dekoreringen.. Tycker inte det är kul att dekorera längre och kommer absolut inte ha så mycket tid!
    Så vad går lätt och snabbt att dekorera med? Spritsning blir det antagligen. Det är lätt, men tar tid! Gah! Vet inte alls när jag skall hinna! Tårtan lägger jag nog ihop på fredag, på lördag skall vi handla och det blir en heldag, sedan skall vi ut på kvällen, jag o C. Och på söndag åker vi hem till mina föräldrar tidigt för att förbereda mat och sådant inför kalaset.. Kommer inte hinna...

• Fru Humla

nu har jag lagt in bilder i bildtråden

Celiine Collection uppdaterad
  • Ankmor
    Fru Humla skrev 2008-04-22 22:00:09 följande:
    nu har jag lagt in bilder i bildtråden
    De blev jättefina, ser läckra ut hörrö!!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Aiwendil
    rimmis skrev 2008-04-22 15:30:40 följande:
    Aiwendil: Hihi... jag som trodde att du bodde lite mer norrut! Är jag ensam här uppe nu sedan UWO blev osynlig?
    Nä... det gör jag inte...
    Jocke och Isak, jag älskar er!
  • Fru Humla

tack! det var de oxå

Ankmor skrev 2008-04-22 23:47:12 följande:
    De blev jättefina, ser läckra ut hörrö!!
    Celiine Collection uppdaterad
  • Maraschino

Hade oxå gärna kommit med på träffen men jag får nog hålla mig hemma då. Blir lite jobbigt att åka iväg så långt ensam med liten bebis i släptåg!

rimmis: det är lika knöligt att bo på en ö mitt i havet!!

• Ankmor
    Maraschino skrev 2008-04-23 12:34:16 följande:
    Hade oxå gärna kommit med på träffen men jag får nog hålla mig hemma då. Blir lite jobbigt att åka iväg så långt ensam med liten bebis i släptåg!rimmis: det är lika knöligt att bo på en ö mitt i havet!!
    Men det kommer ju finnas många barnvakter
    Fast jag förstår, synd, kanske nästa gång? (om det blir en nästa gång )
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Solaika
    Sexymala skrev 2008-04-22 18:43:00 följande:
    Rimmis: Jag bo ofta där uppe, i tanken! Kanske inte räcker fullt ut!Hade varit superkul att träffa er, och jag antar att ni vill ha mig med Jag skall tänka på den helgen, absolut. Den kommer finnas med i planeringen. Kommer dock jobba i sommar och har inte fått något schema än, men jag återkommer!Håller på att fundera på min födelsedagstårta nu. Längtar till att fylla den (med hallon, kokos och vitchoklad!!) men bävar inför dekoreringen.. Tycker inte det är kul att dekorera längre och kommer absolut inte ha så mycket tid!Så vad går lätt och snabbt att dekorera med? Spritsning blir det antagligen. Det är lätt, men tar tid! Gah! Vet inte alls när jag skall hinna! Tårtan lägger jag nog ihop på fredag, på lördag skall vi handla och det blir en heldag, sedan skall vi ut på kvällen, jag o C. Och på söndag åker vi hem till mina föräldrar tidigt för att förbereda mat och sådant inför kalaset.. Kommer inte hinna...
    Kan du inte göra dekorationer i förväg då? Som du bara lägger på? Det går ju att göra med kristyr oxå om du vill ha det. Så hade jag gjort.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Sexymala
    Solaika skrev 2008-04-23 17:00:06 följande:
    Kan du inte göra dekorationer i förväg då? Som du bara lägger på? Det går ju att göra med kristyr oxå om du vill ha det. Så hade jag gjort.
    Hinner inte det heller.. Har full upp! Men skall se om jag hinner göra lite blommor nu ikväll eller imorgon. Tänkte kallor, de är lätta och snygga.

Tänkte nästan ta fram SMBC:n jag har i frysen och spritsa med den, för att slippa göra kristyr! Det måste väl gå!?
    Om den får tina bra först, och vispa upp den...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd