Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
eller ska jag spackla m.m?
eller ska jag spackla m.m?
Snyft gick in på aftonbladet och läste om Arboga barnen, brevet som pappan skrivit. Gråter...Det är så fruktansvärt. Ska sätta in en peng på minnesfonden som de startat. Tänk om man kunde göra nåt smycke för fonden att sälja. eller som rosa bandet.
Tex röda rosen bandet till fonden.
I dag så har jag haft ett lyckligt besök på en second hand butik, hihih har hittat en gammal rese väska som Brasse har i fem myror är fler än fyra elefanter. Blev så inspirerad av Johannas blogg. Jag kände att det är min stil så blev så glad när jag fann en för en 50 lapp. Så fynda jag två köks stolar. Och en gammal gammal plåt burk i silver helt juvlig. Älskar gammla burkar. Hittar ni nån gammal plåtburk hör av er till mig hihihi. önskar er en trevlig helg
Tårtsmulan77: Men oj då kära nån, förstår att det känns jobbigt. Det är såå fruktansvärt jobbigt när nära och kära är sjuka. Skickar över många kramar här i från. KRAM!
Hej på er
Hoppas att allt är bra med er alla här. Det var länge sen jag skrev nåt känns det som. I dag har jag varit efter mitt städ jobb på en timmas promenad och lyssnade på musik i min nya mp3 spelare.Hur sköönt som helst att gå och lyssna på musik. Vilket kanon väder vi har haft. barnen har redan fått färg i ansiktet. NU äntligen börjar jag bli klar med lite av mina målar projekt här hemma. Visar i min blogg ett av mina projekt. Om ni vill kika
www.ljuslyktanssken.blogspot.com/
Tårtsmulan77: Föstår att du har svårt att bestämma dig, det är liksom snyggt båda två. Jag älskar ju zink så jag hade nog tagit det, fast hm jag tycker det är så fint med terrakotta oxå, när det är så där slitet liksom hm . Vilka bra råd jag kommer med va hihihi Eftersom jag har så svårt att bestämma mig så för mig hade det nog blivit varnanna kruka zink hihihii.
Tårtsmulan77: Låter inge kul med förkylning, krya på dig. Det var nån gång i feb som jag köpte zinkhinkarna, handlade lampor till barnensrum då oxå. Snart så är det dags för en ny runda dit, jag ska spara lite pengar och åka efter sommaren tänkte jag.
Krya på dig
Lite nytt i min blogg
ljuslyktanssken.blogspot.com/
Kaktus76: Åh så fint jag har jagat en tallrikshylla hur länge som hellst , vill oxå ha en .hihihi. Åh så fina gardiner och vilken annorlunda lampa jätte fin
Musli: åh vilket fint golv, kanon snyggt
Zandrisen: Åh så fint kök, jätte fint.
Nu äntligen tjejer kan jag visa upp ett av mina målnings projekt jag blivit klar med. Jag vill även passa på att tacka för alla goda råd och tips ang det här med att måla om en möbel.
Nytt
ljuslyktanssken.blogspot.com/