Jag skriver oftast om inredning men nu tänkte jag skriva om nåt annat. hihih I går var jag och lyssnade till martina Haag som berättade om sitt liv och sina böcker och om rollen som mamma. Det var jätte kul. De fick mig att klottra ner detta hihih
Så roligt det är med barn i bland hiihihihi mina huliganer passar på att busa emellan åt, ( då brukar jag tänka på alla som säger jämt att åh så lugna och fina barn du har hehehe i går så var min man så duktig och torka köksluckorna vad tror ni inte lilla Kian hittar på medans mamma tar en snabb dusch på morgonen, jo då leker med smör och leverpastej. det var ju bara att torka om. Nån som känner igen detta???? En annan rolig grej det här med att vara mamma hihihih. Vi hade damsugat och skurat på kvällen, vad väcks man inte av dagen efter jo då Kian kommer glad i vågen med en sko som inte var så särkild ren och vips så fick man en smäll i huvudet av en sko.Och sängen då som var precis bytt med nya lakan. hm hihih liksom sand över allt. hehe. Jo då visst är det härligt med barn För nån vecka sedan planterade jag äntligen en blomma, i dag när barnen var ute på vår framsida så hade barnen flyttat blomman det visste inte jag Så när jag skulle skaka en matta vad tror ni händer då. Blomman får en smäll av dörren bang så ligger min fina blomma upp och ner vänd . Visst är det härligt med barn, fick nyss en puss av min son sen säger han - Mamma jag älskar dig. Jag Skulle vilja ha tusen ungar vill aldrig komma i från det här livet. Nu börjar ju man bli lite äldre - hur kommer livet va sen när alla barnen flyttar hemifrån???? Jösses så lugnt det kommer vara då Vem ska då väcka mig med en skitig dojja i ett ny städad radhus och vem ska grisa ner mitt kök.? En sak har jag lärt mig som mamma- Att leva i nuet. Visst är det härligt med barn, de är så ärliga och säger precis vad de tycker. Och när barnen flyttar hemifrån då har jag som föräldrer möjligheten att bli Farmor och då kommer de miniatyrer av små gosiga bebisar som är på pricken lik min son, och jag glömmer både tid och rum.Det är verkligen härligt med barn De får mig att njuta av varje sekund. Just för att det är såå UNDERBART ATT VARA MAMMA!