Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Musligumman - hur mår du? Går det bättre och bättre?
Musligumman - hur mår du? Går det bättre och bättre?
Jodå, Cajsa har bett både en och två gånger om ett syskon.
Och jag känner nog precis som du, i ena stunden längtar jag massor, och i nästa stund är jag helnöjd med våra härliga barn. Sen är det mycket delade meningar det där med åldern. Jag minns när jag var liten och tyckte att min mamma var urgammal. Hon var 38 när hon fick mig. Men idag är det ju många som är förstagångsföderskor när de är i min ålder.
Men visst, finns det något som är underbarare än när man har den lilla grodan i famnen och lill*n drar upp sina ben och man snusar på det lilla huvudet. 
Åh vad mycket härlig positiv energi jag fick när jag kom in här och fick läst igenom vad ni snackat om!
Musli - låter underbart, och självklart har du superstor chans till jobb! Och vilken underbar vinst arbetsgivaren får om de anställer en sån pärla som du!
Hedda - håller tummen! (Har hört att man bara ska hålla en tumme!) När man är så inspirerad att börja läsa som du är så kan ju resultatet bara bli kanon!
Nublu - vilken spännande nyhet du kommer med! Blir med all säkerhet en succé!
Än en gång, vad härligt med positiva nyheter! ![]()
Musli - fy vad trist med dagiset, och fy bubblan vad trist med de s k vuxna människorna som inte kan samsas utan måste börja bråka.
Jag tycker man blir helt mörkrädd ibland när man läser vissa trådar här på FL. Det kan börja med att trådstartaren vill ha ett råd i ett för henne/honom känsligt ämne, och sen slutar det i värsta pajkastningen och alla bara strävar efter att ha rätt och bryr sig inte om hur många man trampar på under vägens gång. Konstigt att vi har krig och elände i världen? Knappast! ![]()