Inlägg från: Hjorthan |Visa alla inlägg
  • Hjorthan
    musli skrev 2008-04-16 17:05:26 följande:
    Undrar varför det är så svårt att skaffa sig vänner när man är äldre...Får jag inte jobbet på Hälsocentralen så flyttar vi nog. Norrlänningar är inte så villiga att åka nånstans trots allt så vill ha vänner här så får man åka själv... Har åkt nog...Kram på er!!! Här har man iaf vänner, synd bara att alla bor så långt bort....
    Håller med dig, det är så trist att vi är så långt ifrån varandra , för här inne har man verkligen funnit vänner. Tycker så mycket om er allihop!
  • Hjorthan

Gissa vad jag sitter och tittar på. Kan avslöja att jag är alldeles tårögd.

Barnmorskorna på TV1 såklart!
    Försöker få Roger att titta också, så han kanske blir lite sugen, men han envisas med att somna hela tiden i soffan. Skrikandes

• Hjorthan
    zandrisen skrev 2008-04-17 19:12:03 följande:
    Fick just ett samtal från tidningen Amelia! En bild på mina trollungar ska vara med i nummer 11 Skickade in den då de efterlyste barnbilder, och nu ska den alltså vara med! Är så stolt så att jag nästan spricker!
    Klart att du ska vara stolt!
  • Hjorthan

Hoppar in för att önskar er alla en härlig fredagskväll och en ljuvlig helg!

Är själv på dåligt humör. I morse när jag skulle ta på mig mina nytvättade och lite trånga jeans, så lyckades jag på något sätt vrida mig och sträcka mig på samma gång, så jag fick en låsning mellan skulderbladen, precis vid mitt diskbråck! Som om det inte räcker med själva bråcket. Har gått hela dagen med värk och svårighet att ta djupa andetag. Blir så trött på att det hela tiden ska vara nått som är fel i kroppen. Har tagit ett jättevarmt bad nu i kväll och hoppas på att jag sover mig bättre i ryggen, för i morgon hade jag ju tänkt mig spendera dagen i trädgården, vilket ju inte riktigt funkar om inte ryggen pallar.

Kram på er, och hoppas att ni alla mår bra!

• Hjorthan
    Tårtsmulan77 skrev 2008-04-19 18:39:36 följande:
    Usch vilken jobbig och ledsam dag det här blev...pappa ligger på intensiven igen med hjärtinfarkt
    Sänder massa kramar! Vet precis hur du har det. Min pappas två hjärtinfarkter och hans akuta bypassoperation är något av det värsta jag genomlevt i hela mitt liv. Skönt att din pappa är på intensiven, då är han ju ständigt bevakad. *styrkekramar*
  • Hjorthan
    musli skrev 2008-04-19 00:07:59 följande:
    Lotta-gumman!!! Ta hand om dig, annars får jag och Hanna komma ner och ta hand om dig!!!
    Du är väl bara så söt Muslivännen! Det hade varit jätteskönt att bli lite omhändertagen!

Dagen har gått rätt bra, sov bra i natt så jag hade inte lika ont i morse. Sen har det knaprats Ipren under dagen, så värken har hållits stången. Så trädgården har blivit räfsad, altanen sopad och paviljongen har byggts upp. Kan säga att jag har lite FÖÖÖÖR ont nu, men nu dövar jag det med rödvin istället. Kan tänka mig att jag inte gör allt för många knop i morgon. Men jag ville verkligen få trädgården vårad, så jag bet ihop. Kanske dumt, men jag är en envis jäkel.
Svar på tråden Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.