Vi som gillar vita/ljusa, lantliga, romantiska Shabby - chic hem.
Hur är det med dig själv gumman? Hur går det på jobbet?
Jättegrattis kram till födelsedagsbarnet! Vilken härlig start på dagen du fick i morse Hedda! ![]()
Tack för att ni bryr er tjejer!
Det hjälper ska ni veta. Vaknade i morse och låg en stund för att känna efter var det kunde tänkas göra ont idag.
Och kan ni tänka er, låsningen mellan skulderbladen var helt borta. Den enda lilla värk jag kände var "den vanliga" i nacken. Kan lova att jag faktiskt (nästan!!) skuttade ur sängen.
Fast jättelycklig är jag väl inte, är gräsänka. R åkte hemifrån kl 6 i morse, skulle flyga till snigellandet, och kommer inte hem förrän på fredag.
Men jag har haft en härlig dag i alla fall. Cajsa var bjuden på maskerad idag, och jag fick den stora äran att förvandla henne till en prinsessa, vilket ju inte var så svårt! Hon är ju min lilla prinsessa redan. 
Och så har jag suttit på trappan och solat, känner att det bränner lite i ansiktet nu faktiskt. Helt ljuvligt väder har vi haft här nere.
Fast nu är jag rätt trött känner jag, får nog bli tidig sänggång ikväll.
Stackars Libero! Magsjuka - bläää! 
Stor kram till dig!
Halloj tjejer!
Vilket underbart väder det varit idag. Man blir genast gladare när solen skiner en på näsan. Fast i morse var det rätt kallt när jag stod och väntade på bussen in till stan. Men sen kom solen och värmen. Härligt! Fick t o m klippt gräsmattan när jag kom hem efter jobb idag. Så nu sitter jag framför TV:n och latar mig.
Ska bara hjälpa Cajsa upp ur badkaret, kommer snart igen! ![]()
Hej Sanna!
Härligt att du har skämt bort dig! Det måste man få göra då och då. ![]()
Hej Tårtsmulan! Vad skönt att de gjorde ballongsprängningen med en gång. När min pappa fick gjort sin så märkte man en radikal förändring från dag till dag. Tänk vad ett igenkorkat kärl gör skillnad.