• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • Bling1975

Jag hänger på

Det blir första barnet/barnen (fick två tillbaka) för oss också om allt går vägen. Vi har gjort 1 IVF och 4 FET, men haft två missfall på vägen.

Skriver in mig på listan:

Earth Angel BF 11/12
    Bling1975 BF 13/12

• LindaBell

Hej! Jag hänger också på! Nyss plussat efter första IVF. Är idag i v 4+4.

Earth Angel BF 11/12
    LindaBell BF 11/12
    Bling1975 BF 13/12

• Vreni

Hej! Lägger till mig oxå! Fick tvillingar 2002 på första IVF och nu plussade vi på 3:de syskonförsök.

Earth Angel BF 11/12
    LindaBell BF 11/12
    Bling1975 BF 13/12
    Vreni BF 11/12?

• Bling1975

Roligt att vi är några stycken hoppas vi blir fler.

Men jag känner mig lite utanför, ni har ju samma BF alla tre!

Vreni - fick du två tillbaka när det blev tvillingar och har du fått två nu också?

Jag bara längtar till VUL så jag kan passera den förhatliga v7 när båda mina mf har inträffat...tredje gången gillt.

• Vreni

Bling1975: Japp. 2002 fick jag 2 ägg tillbaka och de har hunnit fylla 5 år nu . 2002 var sista året man fick välja själv.
    Nu har jag fått ett tillbaka. Hoppas verkligen det här går hela vägen eftersom jag fick 2 MF förra året.

Hur mår du? Några symptpom?

• Bling1975

Vreni - mf är verkligen hemskt. Hoppas att det är tredje gången gillt för oss båda nu!

Hur är det att ha tvillingar? Jag känner bara ett par, och deras föräldrar tycker att det har varit rätt hemskt (väldigt jobbigt) så jag är lite nervös.

Jag är supertrött, har ömmande bröst och det drar och molvärker i livmodern. Börjar bli lite yr och illamående. Men det känns bra att ha symtom så man inte tror att man har inbillat sig ett plus. Hur är det för dig?

• Vreni

Bling1975: Hur är det med tvillingar - ju alltså det första året var ganska jobbigt. Men med lite planering och hjälp (du behöver inte fixa allt själv) går det jättebra. Sedan när barnen blir äldre har de mycket glädje av varandra. Var inte rädd. Det löser sig

Jag har nästan inga grav-symptom alls, bara ömma bröst och sedan har jag gått upp 4 kilo. När man väntar tvillingar känner man lite mer

Det BF 11/12: Vet jag inte om det stämmer. Jag kollade på FL uträkning. Men jag ska till första VUL 28/4. När har du VUL?

• kråkan krax

Hej!

Här är en till. Lyckades på första IVF försöket. Ändrade BF listan till kronologisk ordning

Jag har en känslig fråga: Ni som fått MF tidigare, i vilken vecka fick ni det?

Kråkan Krax BF 2/12
    Earth Angel BF 11/12
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12?
    Bling1975 BF 13/12

Svar på tråden BF December-08