BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Kråkan krax: Jag fick mina MF i vecka 5. Är nervös och hoppas på det bästa
Jag har fått båda mina i v7 innan jag har hunnit se dem på VUL så nu hoppas jag verkligen att tiden ska gå fort och att det inte händer igen.
Bling1975: Nu ska vi gå hela vägen. Tredje gången gillt!
Bling & Vreni: Visste ni om det (blödning) eller var det något som upptäcktes på VUL?
Jag är lite nervös, går in i v 7 imorgon.
Kram
Kråkan krax: Jag fick en blödning. Jag hann aldrig till Vul. Var inte för orolig.
Tack för svar, ska försöka att inte oroa mig
För mig började det som en klarröd blödning. När jag väl kom in på VUL så var det inget kvar.
Vid mitt andra mf så visste jag inte om att jag var gravid. Min man är i princip steril så våra chanser att lyckas hemma var nära noll enligt läkarna. Men när min försenade mens väl kom så blödde jag så mycket att jag trodde jag skulle förblöda. Jag ringde kliniken i panik och fick rådet att ta ett gravtest som väldigt överaskande visade plus. Men då hade det redan kommit stora klumpar och var över.
Men båda mina kom tidigt i v7, antagligen i samband med att hjärtat skulle börja slå.
När ska du på VUL?
Jag hoppas verkligen att vi alla får stanna kvar här nu!
Hänger med er här.
Kråkan Krax BF 2/12
MinBy BF 2/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12?
Bling1975 BF 13/12
Hejsan!
Jag har ju gissa vad.... JO, BF 11/12!
Kråkan Krax BF 2/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12?
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12
Man börjar ju tro att ni alla går på samma klinik där läkararen hade en riktigt bra dag!
Kul att vi blir fler!