BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Har stor oro för missfall. Det känns som att det är så vanligt att man inte törs lita på någonting. Usch, vill inte ha denna oro.
Bling: Aha, tack för att du orkar ta upp era traumatiska minnen. Jag går in i v 7 imrogon och har hört att de flesta mf sker i just v 6-7. Därför är jag lite nojig. Men sålänge där inte kommer något rött i trosan så har vi ingen anledning att oroa oss intalar min sambo mig varje dag.
Jag tror att vi som genomgått IVF och som kanske aldrig trodde att vi skulle bli gravida har en större oro för mf eftersom vi av ett mirakel äntligen kommit hit, och nu är vi rädda för att bli tillbakakastade och börja om från början.
MinBy: Hi hi samma datum
Bling1975: Såg att du är på Fert. i Stockholm. Jag ska vara där på VUL. Egentligen är jag på Carlanderska i Göteborg men vi har flyttat närmare Stockholm och därför tar Ferten över. Hur är de?
De är helt ok. Väldigt snälla, men de har en ny läkare som jag inte gillade för hon kändes väldigt osäker. Men om du går hos Dr B är det ok.
Hej! Hänger på här oxå då jag tror att jag kommer att ha i december!
Kråkan Krax BF 2/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12?
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12
Focy BF 1/12
Bling1975: Tack! Vet inte vem jag ska träffa men ska kolla
!
Tjena tjejer!
Ett prel,datum 10/12 ändras säkert efter ultraljudet.
Detta är mitt andra barn och vi har försökt i tre år, nu jäklar...
Kram på er!
Kråkan Krax BF 2/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12?
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12
Focy BF 1/12
Stggy BF 10/12
HEJ! Har lyckats plussa utan ivf men ska fara på vul hos ivf kliniken den 18/4. Om jag räknar bim som 4+0 så är jag då bara i vecka7 , 6+3. Är inte det lite för tidigt för att se någonting? Barnmorskan räknade från senaste mensen och då blir det ju en vecka längre. Försökte förklara för henne att jag har 35 dagars cykel men hon verkar ju inte ha lyssnat.
När ska ni på vul?
Hurra, det beror ju lite på när i din cykel som du har ÄL. Men de kan se något redan i v6+3. Men om de inte ser hjärtat slå så får man oftast komma tillbaka efter några dagar och titta igen.
Välkommen till alla nya och grattis!
Vilken vecka är man i egentligen??? Blir alldeles vimsig.. När jag ringde kliniken och meddelade mitt plus häromdagen sa den sköterskan att man räknade från ET och att jag i måndags då var i v 4+4 (gjorde ET 20/3). På torsdag ska jag enl henne gå in i v 5+0. Men har läst av andra här inne på FL att man räknar från ÄP?? Och nu skriver en nyplussad vän från en annan tråd att de är i v 4+4 idag (och jag skulle då vara 4+6 idag) fast de gjorde sitt ET 26/3!!!
Anledningen till att man vill veta är att man vill ju bl a kunna följa utvecklingen vecka för vecka vad som händer där inne!
Någon som kan hjälpa mig att reda ut det här?
Vem törs man lite på när de verkar säga helt olika från klinik till klinik??!!