• Earth Angel

BF December-08

Halloj!

Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?

Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen

Fyll gärna på listan

Earth Angel BF 11/12

• Svar på tråden BF December-08
  • LindaBell

Det känns så overkligt eftersom jag är så symtomlös, oroar mig. Kolade ett nytt gravtest idag (v5+4) bara för att jag ville se att mitt + fanns kvar och det gjorde det ju!! Puh!!

• Vreni

LindaBell: Jag känner inte heller så mycket. Lite då och då och jag har svårt att tro att jag verkligen är gravid. Jag tror det blir annorlunda efter VUL

EmmySvensson: Välkommen!

• Bling1975

Idag har jag bokat tid hos MVC för inskrivning. Den 13 maj är det dags, men vi ska dit på gruppinformation redan den 24 april. Hoppas hoppas att lilla pyret vill stanna kvar den här gången.

Stitch längtar efter Lilo
  • pluggande mamma

Jag har mina bruna flytningar kvar (6:e dagen nu), lite mer än flytningar nu idag och nu är det även blandat med färskt blod.. Ringde in till gynakuten på sahlgrenska idag och tydligen så är detta jättevanligt säger dom! Försöker hålla modet uppe men det känns så konstigt att blöda såhär vid en graviditet... Förövrigt hade jag menssmärtor igår men känner inte så mycket idag som tur e.

• Bling1975

Pluggande mamma - låter jättejobbigt. Visst säger de att det är vanligt med blödningar och så länge det inte kommer klumpar är det ok. Men man blir ju väldigt nervös i alla fall. Om du börjar blöda mer färskt blod så skulle jag åka in, inte för att de kan göra så mycket men jag hade velat ha ett VUL. Håller tummarna för dig!

Stitch längtar efter Lilo
  • pluggande mamma

Bling: Ja, blir det värre så åker jag in, fast hon sa att dom egentligen inte kan se eller göra någonting i detta läget. Går in i vecka 6 imorgon så det är väl bara att härda ut! Jag har en bokad vul om en vecka på IVF-Kliniken.

• Earth Angel

Uppdaterar lite

Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
    Focy BF 1/12, VUL 18/4
    Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
    MinBy BF 2/12 VUL 14/4
    Stggy BF 10/12
    Earth Angel BF 11/12, VUL 5/5
    LindaBell BF 11/12
    Vreni BF 11/12, VUL 28/4
    Pluggande mamma BF 11/12
    Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
    EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5
    Projekt Agda BF 19/12, VUL 29/4

• dec06

HEj på er!
    Ville bara titta in å önska er lycka till! Ni har en underbar resa framför er!!! Hade själv svårt att bli gravid pga PCO men blev det tillslut å hade BF 6 dec 2007, men lilla tjejen var en seg rackare å tittade inte ut förrän den 21 december i sista sekund under hot om igångsättning hihi! Jag blir nästan avis på er som har det där spännande framför er, men jag förstår oxå att många är oroliga. Var grymt orolig hela graviditen oxå å man försökte tolka symptomen hit och dit. Men men, det hör väl till å det är värt all oro ändå när man väl har sin lill* guldklimp hos sig
    Lycka till alla!

Svar på tråden BF December-08