BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Har vi några symtom här i tråden? Jag är i v 6 (5+3), men tycker inte att jag har nåt symtom. Som träningsvärk i magen, kanske lite mer ådror på brösten som ibland känns lite större (brösten alltså) framåt kvällen, men som på morgonen är som vanligt igen?
Här är det lite väl mycket symtom. Börjar bli lite orolig för den nästan konstanta molvärken i livmodern. Brösten ömmar som tusan på sidorna och är nog en halv storlek större. Annars är det bara den dödliga tröttheten och en viss tendens till illamående om jag inte äter något på eftermiddagen. Jag gick också in i v 6 idag (5+0).
Här är det inte så mkt symtom är i v.6(5+5), och jag "blöder" fortfarande... mensvärk och levrat "gammalt" blod o "bruna flytningar". (ursäkta detaljerna) Enligt min läkare ska detta inte vara någonting farligt men nu är det 4:e dagen idag..inte kul! Hoppas att det försvinner snart..
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Focy BF 1/12, VUL 18/4
Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
MinBy BF 2/12 VUL 14/4
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, VUL 28/4
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
Projekt Agda BF 19/12, VUL 29/4
Lägger till min tid för vul. Tack tjejer, nu känns det bättre med min tidiga tid.
Någon som vet om det är vanligt med färgade fl när man skulle fått sin mens? Fick det igår (4+0) och blev givetvis orolig, men jag har inte ont och symptomen är kvar. Idag är det samma färg men mycket mindre.
Idag (6+4) har jag haft molande värk hela dagen, första gången sen jag blev gravid faktiskt. Hoppas att det beror på att den växer
Jag har fortfarande ömma bröst och är lite åksjuk på e.m mer eller minde från dag till dag.
Kul att känna nåt, även om det är lite!
Jag ligger lite före er, i vecka 8 nu och jag har sedan jag plussade haft molvärk i livmodern som kommer och går. Har även haft bruna flytningar men såg på VUL i förra veckan att allt såg bra ut så oroa er inte för mycket, verkar vara mycket vanligt.
hur räknar man ut bf när man gör ivf eftersom man går 38v bara
Du räknar äggplocket som ägglossning. Kolla FL 's grav. kalender så räknar den åt dig. Man räknar graviditeten från mensens sista dag egentligen vilket blir lite ¨svårt för oss IVF'are.
gjort det då är det v4+3 idag så på onsdag är man i v4+5 om man är gravid.om man hade mens sist den 11mars efter ppiller hur räknsr man när man skulle ha nästa efter 28dagar det med eller
Nu tar jag stora klivet till er!!!
Väntan77 BF 1/12, VUL 16/4
Focy BF 1/12, VUL 18/4
Kråkan Krax BF 2/12, VUL 22/4
MinBy BF 2/12 VUL 14/4
Stggy BF 10/12
Earth Angel BF 11/12
LindaBell BF 11/12
Vreni BF 11/12, VUL 28/4
Pluggande mamma BF 11/12
Bling1975 BF 13/12 VUL 30/4
EmmySvensson BF 16/12, VUL 2/5