BF December-08
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Halloj!
Måste vara fler IVF:are där ute som nyss plussat precis som jag och bör ha BF någongång i December?
Själv blir detta mitt första barn om allt går vägen
Fyll gärna på listan
Earth Angel BF 11/12
Bling: Så underbart att Lilo mådde fint!
Bling; jag är såå glad för eran skull
Hoppas vi (jag och sambon) får bli lika glada nästa vecka när det är dags för vul....
Just det hur var det nu igen skall man vara kissnödig på vul eller kissa innan?? Det var kissa innan va??
Du ska kissa, annars får du en sådan suddig bild som jag fick
Idag går jag in i v 10!!! Ville bara säga det, det känns lite häftigt..är lycklig!
LindaBell: Imorron går jag in i vecka 9.... känns oxå häftigt
Jag trodde nästan aldrig att jag skulle komma hit!
Imorgon går jag in i vecka 8, det känns också jättekul även om det är lite fjuttigt jämfört med vecka 9 och 10. :)
Grattis Bling!! Underbart att allt är ok
Försök njuuuuta nu
Dallas vad tråkigt att du var så missnöjd med BM. Byt och ta med ett brev nästan gång, eller så ändrar du bara BIM själv genom att utgå från hur kliniken räknar. Räkna äl från den dagen de säger på ivf-kliniken och räkna sedan mensen två veckor tillbaka i tiden så att du får rätt BF. Hoppas du känner dig bättre bemött av nästa bm!! KRAM
Linda vad härligt att gå in i vecka 10, själv har jag nu gått in i v. 9 vilken ju inte är fy skam det heller
Mina tarmar sväller inte alls upp lika mycket längre, har ni andra också fått mindre symptom? Däremot har jag blivit extremt trött men det kan ju vara allergi också ![]()
Bling; härligt att det såg bra ut på VUL!
Grattis Bling! Underbart.
Dallas: Det låter som en riktig kärring till barnmorska. Jag tycker att det är jätteviktigt att kemin känns bra med BM, hur skall man annars kunna lita på henne.
Se till och byt!
Själv är jag i vecka 11. Känns overkligt fortfarande. Var på ett UL (nu behöver jag inte göra VUL längre, Jippiii) i måndags.
Allt såg bra ut och den var drygt 3 cm och man såg hur den sprattlade. Härlig känsla. Kunde till och med se armar och med.
I nästa vecka tänker jag berätta på jobbet. Går då in i vecka 12. Jag tror att det är många som misstänker redan eftersom jag äter hela tiden och sitter och gäspar.
Mina symtom är som bortblåsta, förutom att tarmen inte funkar som den skall. Men svullnaden har gått ner.
Hur mår ni andra?