Inlägg från: Mamsen68 |Visa alla inlägg
  • Mamsen68

Visparnas tråd # 7

ny tråd härligt har sovit i 2 tim nu så skönt

hoppas ni får skit tråkigt i dagFlört jag menar så klart trevligt Skrattandejag är inte ett dugg avis.

ska faktiskt ut i kväll på party med jobbet ska bli kul att få klä upp sig och sminka sig och dricka lite vin

Ha det så bra tjejer

• Mamsen68

Hej tjejer

åh vad jobbigt proppens skönt att allt var bra

Åh jag förstår din oro malu skönt att h*n bonkar en massa.

Zynk helt själv hemma det har inte jag varit än.

Maxie inte illa för att vara man.

Jag ahr haft en härlig helg i fred var jag på fest men kom hem ganska tidigt
    I går var det 40 partaj men vi fick vända eftr en liten stund B var mega trött
    och i dag har vi bara latat oss så skönt jag fick sova 3 tim på dan

I fred fick jag reda på att det ser rätt mörkt ut för att få dagis plats i höst för vår del vad gör man då. HjälpFörvånad 

lite ego från mig me

• Mamsen68

Det känns hemskt att hon flyttat saknar henne massor men vi pratar flera gånger om dagen för hon saknar mig lika mycket tur är väl de Inte flera ve bara en.

Det är så hemskt att det är platsbrist i hela kommunen.

Fått till det lyllo jag har lite svårt att slappna av även om B är liten och C vill att han sover inne hos oss han vill inte att han ska bli mörk rädd.

Zynk ha det så trevligt i morgon.

kram

• Mamsen68

Skönt Kerpet att ha mamma hos sig i går var Elin Hemma och busade för fullt med B.
    Han var sååå trött att han bara stöp i säng.

Jag ska beröma mig själv är jätte taggad är med i viktklubben och tar nån promenad varje dag och det ger resultat.Flört4 kg på 3 v

Ja börjar dom gå sen finns det ingen hejd nu springer han för fullt ifrån oss det är roligast och särskilt ute.

promenad dags snart

• Mamsen68

Zynk skönt att det gick bra och ha inte dåligt samvete för dina tankar. kram

För vår del blir det nog inte nån träff börjar ju jobba snaaaaaaaaaaaaaaart

Malla va mysigt det låter hur ni sovit i natt även om det kanske inte var det Flört

skiner underbart ha en bra dag

• Mamsen68

Hej hopp jag skrev ett långt inlägg i morse som förvann blää.

Malla jag ska börja jobba på mitt vanliga jobb på dagis el förskola. men har inte varit där på 2 år.

Joyce B hade temphöjning som jag trodde var feber men enl bvc kan barn ah just temphöjning utan att det är feber upp mot 38.

Zynk hoppas ni haft en bra dag jag tror det bara är att markera med typ ajaja el nej el nått annat ord  när hon stoppar stenar i munnen och ta bort dem tills lut förstår hon att det är nått man inte får. men kommer naturligt vis testa testa testa .
    svammel

• Mamsen68

God morgon här vakande vi vid ½ 6 och fick gå upp trött ja nej.

Usch vad präktig jag lät i går med mitt in lägg stackars Zynk hoppas du förståd mig rättFundersam
    En del barn testar allt med munnen, B är jätte bra på de och det är ingen skillnad om han har nappen el inte.
    Hur länge beror oxå på en del håller tyvärr på länge.
    oj nu kom präktigheten fram igen el så var det en skymt av pedagogen.

i dag blir det en dag i solen parken.
    C ska in och dra ut en tand i dag stackarn

Svar på tråden Visparnas tråd # 7