Inlägg från: Mamsen68 |Visa alla inlägg
  • Mamsen68

Visparnas tråd # 7

Godmorgon mår betydligt mycket bättre i dag somnade vid ½9 i går.

Jag kan inte lägga min prins för förmiddagssömn längre det är bara pappa som dugerSkrikandesmed mig busar han bara.

I dag ska jag till eskilstuna ska träffa en nätvän från FL som jag aldrig träffat men som jag pratat (skrivit massor) i tre år ska bli hur kul och läskigt som bara den.
    kram kram

• Mamsen68

Jag hinner inget nu förtiden
    Vi har iaf det bra men längtar efter er.
    B är nu förtiden en busig kille som älskar att springa och busa.
    Han är så ljuvlig och bjuder oss på många skratt men oxå många nej och ajja Flört
    Hans syster är nog inte så glad nu när han har lärt sig att knacka och det blir hårt för detta måste han ju testa kl 6 på morgonen då har ahn ju varit i farten länge och tycker hon ska upp.Skrattande

• Mamsen68

Ja jag var ledig i går oxå Linnea slutade grundskolan.
    Har varit med B hela dagen så härligt att få ta igen en massa som man annars missar.

• Mamsen68

ska nog gå och knoppa nu orkar knappt ha ögonen öppna

Sov gott

ska försöka komma in lite i morgon

Fisk gumman skönt att allt såg bra ut

och malu kram till dig

Ni ska veta att jag läser och håller koll på er .-D kram

• Mamsen68

Go morgon lite kaffe här vaknas det vid ½5 spelar ingen roll om det är helg el inte
    gulle Alvis

lika bra att äta frukost

kram

• Mamsen68

Helt sjuk morgon 2a gången han sover nu sov bara en pyttestund vid ½8 mot normalt 2 tim vi fick tvinga honom att ta en tupplur till för han var SÅ grinig. man märker så himla bra på B när han är trött då snubblar han och så far han fram och ska på allt.
    Men nu så sover han iaf.

Linnea fick komma upp vid ½ nio då hade han knackat ett antat gånger sen var HAN nöjd. Linnea sa till honom " hämnden kommer"

• Mamsen68

Hej tråden en trött mamma tittar in
    Malu underbart snart gumman snusar ni bebbe

är lite tråkig orkar inte skriva så mycket

kramar till er alla iaf

Svar på tråden Visparnas tråd # 7