Inlägg från: Mamsen68 |Visa alla inlägg
  • Mamsen68

Visparnas tråd # 7

Är så trött för att ge er en massa kommentarer men jag vill ge er en mega kram och en särskilt stor kram till Ma Lu och Zynk Kyss

Men jag tänker på er alla

Nu har jag bara 7 dagar kvar att jobba hurra

Min plutt ville INTE somnaFörvånad i kväll men sover man middag till 4a så blir det så lite irriterad blir jag  på C även om jag inte visar de jag som hade fått in så bra rutiner men snart kanjag få in dem igen Flört

• Mamsen68

Hej vänner
    va härligt fisk

Hur har malu det???

Zynk du får komma och sova ut hos oss
    Hoppas det löser sig och du blir det hågelby???? kram

kram

• Mamsen68

OM nån vill se nått roligt så gå in på min blogg 
    Björ älskar att dansa
    Vi håller på att skratta ihjäl oss.

Föresten han har namnsdag i dag.

kram

Skulle göra lite slingor i håret och köpte färg men fy vad svårt det var att få göra slingor på sig själv. blev jätte ljusFörvånad blondie Flört inte så farligt men lite kul att vara ljusare

• Mamsen68

Jag har haft en skit helg har blirvit osams med min mamma och syster ( det har legat i luften ett tag) nu är vi så osams att jag inte tror att vi kommer kunna umgås mera.

Jag som äntligen har jobbat upp mig själv efter att varit deprimerad i många år att man ALDRIG ska få må bra. tur att jag har min älskade sambo och våra barn och en massa goa vänner samt mina svärföräldrar.

sorry egot

• Mamsen68

Malu vad söt hon är.

Malla hoppas du får jobbet.

Idis ta det lungt och du vad gulligt med namnen.

Lite ego i ett försök att reda ut konflikten med mamma och syrran så är det kört om inte mirakel inträffar. Men jag över lever.

krma på er nu har jag bara 4 dagar kvar att jobba.

• Mamsen68
    KyssPuss på er alla mina vänner
    Nu ska jag kolla lite på ALLsång på skansen och fika med stor dottern och hennes kille ja C är ju givetvis här oxå

Ses senare (kanske)
Svar på tråden Visparnas tråd # 7