Visparnas tråd # 7
godmorgon
sova va är de?????
godmorgon
sova va är de?????
Ja det är på Onsdag
Vi kommer att tjäna över 5000kr varje månad på att jag får detta jobb
(för jag skulle ju inte jobba heltid annars + dagiskosnaden) känns helt ok
Tack Zynk jag jobbar massor med svartvitt tycker man kan få fram bilden så fint
kul mirren med fest bara så där.
Det går bra men det tog ett tag innan vi kom i de men vi pratar flera gånger varje dag och träffas ofta har fått en sån djup kontakt sen hom flyttade, i går när vi såg så bad hon om ursäkt för at hon har gått in med skor när haft nystädat ( då hon bodde hemma ) för nu vet hon hur irriterande det är gulle henne
Nu sover prinsen ska nog oxå göra de
kram
Men pess du fick ju sova till 05.15 här var vi vakna ½ 5 nu när vi faktisk kan sova längre allihop så vaknar han super duper tidigt blä.
Maxie karlar
kramisar till er alla hinner inget annat just nu än att jobba och vara med B sen är jag så slut att jag ser dubbelt Hello åh vad jag blir avis jag blir.
Vi har det bra B börjar fatta att vi kommer och går och när jag kommer hem så springer han mot mig min plutt.
ha det gott
även jag kommer med ett grattis här med är så glad för er skull kram
Hej hopp Zynk räknas inte jag i tråden
för i så fall är jag äldst
Vi har gjort så att den som varit f-ledig har tagit nätterna och för oss har det funkat nu om B strular så vänder jag mig bara om och sover vidare el försöker iaf.
Hm hur gjorde vi när han strula som värst vagga, en skvätt välling, vagga vagga han kunde vara vaken i tim jag tror att det är så otroligt mycket som händer när dom är i Alvis ålder. men visst tär det på en håll ut vännen ring mig och spy ut allt kram kram
nu ska jag till jobbet slutar ½ 6 i kväll bläää
ÅH vad synd att det inte blev fredag för då är jag ledig dom har studiedag om hösten och då blir det bra med en sem dag.
Jag jobbade bara till 14 i dag blev akutsjuk fick en allergisk reaktion av en j*vla kaka som jag inte skulle äta men som slank ner ändå.
det var nötter i den och jag blev tvungen att besöka vård C för halsen svullnade och jag fick svårt att andas men med lite mediciner så blev jag bra el iaf bättre