Visparnas tråd # 7
HEJ
Jag är här kom till jobbet vid 7 och gick vid ½9 (komp) det var så lungt att det kändes onödigt att vara så många vuxna.
C håller på att försöka söva B Jag kan inte göra de längre bara inför natten
HEJ
Jag är här kom till jobbet vid 7 och gick vid ½9 (komp) det var så lungt att det kändes onödigt att vara så många vuxna.
C håller på att försöka söva B Jag kan inte göra de längre bara inför natten
Maxi tack
Fråga på apoteket dom är ofta himla duktiga.
Skrattar åt ert prat på resturangen ja man tror ju att alla är lika intresserade
Vi har ett problem B är så fixerad vid datorn och mobiler han vill bara sitta och greja med datorn och kommer en mobil fram SKA han ha den så nu måste vi vara sten hårda med att inte sitta vid datorn el ha den på för han står bara och tittar på den då.
svammel
HO HO vad gör ni??????
Har ni ätit så mycket tårta att ni inte orkar vara på fl
Jag har semester hurra
kom och sov hos mig Zynk
Här kommer det bara ego är så arg ledsen på allt bråk och mina föräldrar her nu burit sig så illa åt att dom inte är välkommna hit utan att dom ber oss men framför allt Linnea om ursäkt.
Jag är så arg så jag tror jag svimmar. och då ska det tillläggas att jag ahr väldigt svårt att bli arg. ![]()
Dom vill inte ha mig och har aldrig velat de för det har alltid varit nått fle på mig.
Tack för dina fina ord.
kram
Vi kommer Mirren iaf en liten stund det är mitt i Björns sova middag tid. men men.......
Idis du är ingen dålig mamma Linnea gjorde samma sak fast då var det jag som satt henne på bänken brevid spisen iof så satt hon där jämt el halvlåg med sin snutte filt nostalgi men så en dag känd hon på plattan och fick elaka blåsor.
Tackar oxå för god mat B gillade pajen suynd att vi inte hann med tårtan.
Men tror ni B somnade?
nä han som normalt brukar sova 4-5 tim på dagen har i dag sovit 45 min och inte varit grinig han är otrolig. Han hpåller på att göras klar för natten nu.
Kram
Heja heja proPPens
Tack Idis för kaffet
ta det lungt bara gumman
Malla grattis till jobbet.
Hej vad gör ni???? ingen här?
I dag ramlade B ur matstolen han gjorde inte illa sig som tur var men han skrek otröstligt i nästn en timme så rädd blev han får se hur det går nu när vi ska äta middag ocm han vill sitta i stolen.
vi var till en strand idag B var helt tokig han skulle bara ut på det djupa vattnet inte ett dugg rädd. vi fick hålla honom hårt så han inte skulle ramla han sprattla som en fisk.
pöss
jo det var i från nya stolen så nu kommer det att spännas fast i fortsättningen för inte har han lärt sig att sitta still.
heja proPPens
Visst är det svårt att man aldrig är nöjd när dom väl sover så passar det inte alltid osv......
Det var ikeas antilop (tror jag den heter) middagen gick bra han försöker ställa sig upp hela tiden så så rädd kan han ju inte ah blivit. men nu sitter ahn fast vilket gör honom rasande min lilla spjuver.
proppens snart snart.
Kerpet vad läser jag gumman jätte grattis till dig er menar ajg
ska skvallra till Zynk i morgon då vi ska besöka dom på landet mr C och mr M ska få träffas oxå. ![]()
Grattis Proppens
kram
proppens jag ska hälsa och gratta från zynk jag smsa henne
om den stora nyheten