Inlägg från: Mamsen68 |Visa alla inlägg
  • Mamsen68

Visparnas tråd # 7

Malla karlar  hoppas på at din dag blir bra.

Det blir ingen park el utevistelse för vår del han är sjuk lite feber och mega snorig.

• Mamsen68

glömde ju kerpet, kul med bebis

Björn ligger nu på sin pappas mage och kollar in teletubis och det kommer små fnitter tjut från honom sötnos

• Mamsen68

när ni ändå pratar sprut rädsla så min lille sambo han på nästan 2 m är skit rädd för sprutor han är i väg nu för att ta bort en visdomstand på HS han måste få lugnande för att kunna ta sprutor ( bedövning) och en sköterska måste hålla koll på honom så han inte tuppar av. Jag tror han var mega orolig men det är nått han inte visar el säger (tuffingenFlört)

Hoppas det går bra maxie

Nu ska jag ta hand om min buse

• Mamsen68

hoppas ni får trevligt i dag

Jag har sökt nytt jobb som dagbarnvårdare ( dagmamma ) ska ev på interjuv nästa vecka håll tumarna för mig jag vill detta så gärna tänk att få vara med Björn lääääänge och inte behöva lämna bort honom i en kaos full förskola.

• Mamsen68

Zynk hoppas det vänder nu lilla Alvisen ge henne en kram får B och mig.

jag ska jobba redan på fredag vilken ångest hua och vilken skit tid jag fick blä 9-16.30 på en klämdag och det är bara jag och en till som ska jobba.

ska få troligtvis på interjuv nästa vecka håll tummarna för mig

• Mamsen68

Godmorgon

Ska snart i väg till JOBBET tänk jag har inte jobbat på över 2 årFörvånad idag ska B på utflykt hela dagen med sina systrar för C jobbar oxå (sista dagen.)

nu ska jag kramas med B innan jag går

kram

• Mamsen68

Första dagen är avklarad det gick bra men vad händer när vi träffas efter en hel lång dag utan varann jo han ratar migGråter. han ser knappt på mig skit ungen fattar han inte att jag längtat efter honom.

Zynk hur mår ni undrar så.

• Mamsen68

Kram till dig Malu vännen tänker på dig.

Fick bara så tråkiga tider ca 8-17 alla dagar utom en 7-13.30 men det är ju bara för 7v Flört

• Mamsen68

ja sen är det 5 v sem och får jag dagmamme jobbet så blir jag hemma med honom lääääänge + några andra sötnosar men det gör inget
    Blir det inte nått med nya jobbet så börjar jag jobba igen sep/okt och inte heltid då.

Svar på tråden Visparnas tråd # 7