• Mirren

Visparnas tråd # 7

För min del får ni gärna fota helt näck på fällen. Borde väl bara vara att torka upp ifall det skulle hända någon olycka? Ull är så infettat i sig själv att jag tror att det inte borde tränga in.

• Mirren

Pess: Du sa något om båt igår. Du har inte någon snygg som du kan ta med. Vi köpte leksaksbåtar igår men de är av modellen som man har i badkaret och jag är lite tveksam...

• Mirren

Pick nick låter jättetrevligt - men jag vill ändå göra ett nytt försök att lura hem er till mig. Vi har nya utemöbler så vi kanske kan sitta ute om vädret är bra! (Då blir det ju nästan som pick nick?)

Vad sägs om nästa vecka? Jag är ledig alla dagar utom fredagen då jag är bjuden till (ännu en) disputation. Vilka dagar passar er?

• Mirren

Hej tjejer!

Det verkar vara många som är borta eller sjuka . Jag föreslår därför träff onsdagen i nästa vecka (14 maj). Då ska förhoppningsvis Alva och Zynk vara på benen också - och visst skulle bilderna vara färdiga Kerpet?

Vad tycker ni?

• Mirren

Hej tjejer!

Zynk: Hoppas verkligen att ni mår bättre idag. Usch för magsjuka! Det är inte roligt! C prövade Teletubbies men det fungerade inte mer än högst tjugo sekunder... Att jag kan skriva nu beror på att Casimir ägnar sig åt favvosysselsättningen - riva sönder och äta tidningar.

Malu: Problemet är att man inte kan tala allvar med kissar (kanske inte med tonåringar heller vad vet jag). Det är som med bebisar - idag kastade C sin pipmugg för miljonte gången. "-Nej Casimir - du får inte kasta din pipmugg".

Mamsen: Förstår att du har ångest. Jag är stressad när Cs farmor är ute med C en timma. Men du ska se att det kommer gå bra - och att man vänjer sig.

Appropå lunch - föreslår att vi bestämmer en tid i vecka 21 (19 - 23 maj). Med så lång framförhållning borde de flesta kunna planera. Annars riskerar det ju bara att rinna ut i sanden, tyvärr. Förra gången hos mig blev det ju bara MaCool som kom, och det var lite tråkigt för henne att bara prata med mig hela tiden. (Även om hon fick mer än nog att äta ).

• Mirren

Jag gör en lista!

Lunch hos Mirren vecka 23. Förslag på tider!

Måndag 19 maj
    Jam
    Mirren

Tisdag 20 maj
    Jam
    Mirren

Onsdag 21 maj
    Jam
    Mirren

Torsdag 22 maj
    Jam
    Mirren

Fredag 23 maj
    Mirren

• Mirren

Du har helt rätt Malla! Förstår inte var jag fått fel vecka ifrån?! Kopierar listan och skriver rätt den här gången!

Lunch hos Mirren vecka 21. Förslag på tider!

Måndag 19 maj
    Jam
    Mirren
    MallaMojs

Tisdag 20 maj
    Jam
    Mirren

Onsdag 21 maj
    Jam
    Mirren
    MallaMojs

Torsdag 22 maj
    Jam
    Mirren

Fredag 23 maj
    Mirren
    MallaMojs

• Mirren

Hej tjejer!

Hinner inte skriva nu tyvärr utan vill bara avgöra tävligen om nästa VISP-dag och tillkännage att ONSDAG 21 MAJ vinner!

Då är ni alltså välkomna till mig. Är det någon som inte hittar dit?

Hoppas att onsdag fungerar för Malu, Pess och Zynk också (gissar att Mamsen jobbar) som inte sagt något. Fisken är väldigt välkommen - men kanske Sid måste ta igen sig efter operationen. Har jag glömt någon eller några?

• Mirren
    Mirren skrev 2008-05-06 09:59:13 följande:
    Fisken är väldigt välkommen - men kanske Sid måste ta igen sig efter operationen.
    Lät dumt - jag menar förstås att BÅDE Sid och Fisken är välkomna men att jag förstår om INGEN av dem kommer eftersom Sid har opererats. Jag tänker på er förresten och hoppas att allt går bra!
Svar på tråden Visparnas tråd # 7