Visparnas tråd # 7
Onsdag då? Onsdag, onsdag, onsdag (eller tisdag), men INTE imorgon. Lovar att muta Fisk med Proggisar...
Onsdag då? Onsdag, onsdag, onsdag (eller tisdag), men INTE imorgon. Lovar att muta Fisk med Proggisar...
Malu! Lycka till idag, vad underbart att den här dagen nu äntligen kommit efter all väntan. (Fast jag tycker det känns som går som du plussade). Vad gäller bonusen så kommer det lösa sig - kanske kan han till och med vara till någon hjälp? (Han vill väl dessutom gärna bekanta sig med lillebror/lillasyster? Looova att du rapporterar!
Jag tänker på dig och hoppas att förlossningen blir en positiv upplevelse!
IIihhii - vad spännande! Kommer att vara svårt att slita sig från datorn! Många kramar till dig, mannen och bebisen
En snabbfråga: jag har fått hostmedicin (Colliana Etyfin) som det står (när man öppnar etiketten (hur stavas det?)) att man inte ska ta när man ammar. Har min doktor gjort fel när hon skrev ut den eller skräms bara etiketten i onödan?
Grattis Malu! Är så glad och lycklig för din skull. Många, många kramar till dig och familjen
Joyce: Klart att vi kommer! Ska bli jätteroligt att träffas igen.
Joyce: När Casimir var förkyld i tidernas begynnelse sa läkaren att "äta och bajsa är det jobbigaste en bebis kan göra". Kanske är det inget konstigt utan bara lite svårt för honom. Annars kan ni ju alltid pröva med det Maxie föreslog och/eller använda fullkornsvälling och äta mycket frukt. (Annars tycker jag generellt att man ska vara försiktig med att ändra för mycket när det fungerar).
Jag kan onsdag också! Ser fram emot att träffas!! (Tar med proggisarna till fisken).
Vänner!
Alltid uppmuntrande att läsa Kerpets inlägg, både jag och stora C hade väldigt roligt åt Petters bedrifter igår!
Styrka till Zynk, hoppas också du kommer imorgon!
Förresten - var ska vi vara. Jag har missat det, och på fikatråden är det inget skrivet sedan i maj...
Kramar!
Många kramar till Malu och hoppas att lugnet snart lägrar sig hos den nya familjen. Håller med alla tidigare talare
som sagt att det verkligen är så att det tar tid (!) innan allt flyter på.
Joyce: Leksaker behövs inte om man kan bekanta sig med varandra...
Zynk: Om du kommer, skulle du kunna ta med Casimirs jacka då? Annars försöker vi svänga in någon kväll och hämta upp den. (Han har ingen som är tillräckligt stor just nu).
Vad gäller sömn så har vi gjort som mat -Casimir gör som vi gör. Casimir sover när vi gör det och i vår säng. Sedan sover han även middag (en gång på förmiddagen och en gång på eftermiddagen). Väldigt enkelt! Vad gäller kommentarer på sömnmetoder så avstår jag helst
eftersom jag är (som de flesta väl redan vet) en fanatisk skrikmetodshatare.