Visparnas tråd # 7
Hej vänner!
Tillbaka från en heldag på Skansen. Jag kan verkligen rekommendera en dag mitt i veckan - nästan inget folk trots det vackra vädret.
Jamisen: Tack för igår! Det var en jättetrevlig dag och jag gillade verkligen gudstjänsten också. En glad församlig och några av mina favoritsånger, kan det bli bättre!? Det kändes verkligen att folk trivdes. Vad gäller maten så behöver du absolut inte bry dig om det, du hade mer än nog att tänka på ändå! Jag kompenserade genom att äta fem (!) tårtbitar. (En av varje sort jag kom över).
Zynk: Det var en förklaring som jag ska lägga på minnet. Vi hade också tur förra gången då besiktningmannen själv fixade det som var fel på bilen. (Stora C hade lilla C i bilen, kanske hjälper det att ta med bebisar?).
Joyce: Min rekommendation är att du är helt ärlig mot svärmor. Som jag kommer ihåg har ni ju en bra relation - säg som det är att det inte känns bra och att du vill bli uppringd ifall Erik blir otröstlig. Antagligen går det bra, svärmor kanske promenerar och så somnar Erik - men vet du inte att allt är bra så kommer du att oroa dig. (Min svärmor ringer alltid varje gång hon går ut på promenad med C för att tala om att allting är okay.)
Macool: Låter lite läskigt med väninnan. Säg åt henne att kolla upp det.
Imorgon ska vi gå på fest med förskolan plus att jag ska gå på sjalknytarkurs under dagen. Fullt upp alltså!