• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym

Jag gillar analsex och nturligtvis så ser jag till att tömma och skölja hålet innan. Är inget konstigt med det.

• Sofia t

Du ska inte ha chokladpudding till efterrätt då?

Nej usch vilken nivå jag håller idag...

Enira skrev 2008-04-21 15:19:26 följande:
    Satt precis och åt...nu har jag tappat aptiten...
  • Enira
    Sofia t skrev 2008-04-21 15:22:40 följande:
    Du ska inte ha chokladpudding till efterrätt då?Nej usch vilken nivå jag håller idag...

Tack Sofia men jag tror jag avstår...

Har tre timmar kvar på jobbet här och vill helst inte kräkas på kunderna :)

• Enira
    Sofia t skrev 2008-04-21 15:19:36 följande:
    Nu skojar du va?
    Jag fattade inte heller ....
  • Anonym (fräsch)

Sofia t skrev 2008-04-21 15:21:19 följande:

Jag har då haft analsex utan att spruta med någon plastspruta och inte kom det nåt bajs med ut. Fast o andra sidan brukar jag skita innan.Anonym (fräsch) skrev 2008-04-21 15:17:33 följande:
    Okej, men din man får bajsbaciller på kuken ändå och luktar gott kan det ju INTE göra ifall du bara skiter innan, och då har ju bajset precis kanat där i hålet. URK.

Men if it gives you a kick, sooo
  • Sofia t

Nej det kan ju va lite pinsamt faktiskt

Enira skrev 2008-04-21 15:24:43 följande:
    Tack Sofia men jag tror jag avstår...
    Har tre timmar kvar på jobbet här och vill helst inte kräkas på kunderna :)
  • Enira
    Anonym skrev 2008-04-21 15:22:08 följande:
    Jag gillar analsex och nturligtvis så ser jag till att tömma och skölja hålet innan. Är inget konstigt med det.
    Värsta rutinen innan sex ju...då kan ju du inte ha oplanerad sex speciellt ofta eller hur?
  • Anonym

Enira; Nej inte när det kommer till analsex. Om vi känner för analsex under själva akten, så går jag in i badrummet och fixar först. För visst gillar jag det, men vill inte riskera att det ska vara ofräscht. I övrigt sexar vi på utan förberedelseceremonier.

• Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 15:22:08 följande:
    Ja men då är det bara att tuta och köra
  • Anonym (fräsch)
    Enira skrev 2008-04-21 15:19:26 följande:
    Satt precis och åt...nu har jag tappat aptiten...
    Förlåt
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!