• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Valkyriah
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:12:52 följande:
    Men VARFÖR skulle man ta onödiga risker om man inte behövewr?
    För att man gillar det?
    Vet man dessutom att personen är frisk från diverse sjukdomar så är det väl fritt fram?
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Sofia t

Fast ens partner har ju oftast haft ett sexliv innan en själv eller? Dessutom kan det ta flera år innan man får några symptom.

War skrev 2008-04-21 14:08:44 följande:
    Är väl jävligt korkat att dra in HIV i denna disskussionen, lever man i ett fast förhållande utan otrohetsaffärer och där dessutom ena parten är blodgivare så finns det ingen fara att leka med sperman.Se det som en proteinshake... sen vem som sväljer, tja det är ju en smaksak och upp till var och en.
  • Anonym (gift)

jag tror L driver med oss

• Anonym (L)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 14:14:43 följande:
    För att man gillar det?Vet man dessutom att personen är frisk från diverse sjukdomar så är det väl fritt fram?
    Men varför skulle man gilla det? Det är männen som kräver det av kvinnorna efter att ha sett förnedrande porr. Varför ska man känna sig tvingad att göra något för att tillfredställa en man?
  • Sommaren22juni1979

Nu fick jag spemasmak i munnen .. O detta bara genom att läsa ..

Ne usch......

Idag får gubben min allt inget alls...

mmmm proteinshake ... ;);)

Trillingar har vi fått ( kattungar då )
  • Valkyriah
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:16:18 följande:
    Men varför skulle man gilla det? Det är männen som kräver det av kvinnorna efter att ha sett förnedrande porr. Varför ska man känna sig tvingad att göra något för att tillfredställa en man?
    Finns säkert en rad olika anledningar till att man gillar det.
    Nu vet jag inte vilket porr du brukar titta på men långt ifrån all porr är förnedrande.

Jag sväljer sambons sperma för att jag finner det upphetsande (och nyttigt ) och gör det för att jag vill det.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Sofia t

Tala för dig själv. Om du har en idiot till karl som tvingar dig till saker och du då ställer upp betyder det inte att andra har det.

Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:16:18 följande:

• Enira
    War skrev 2008-04-21 14:13:54 följande:
    Speciellt efter intensivt juckande... då blir ju konsistensen liksom skum... eller shake.
    haha ok
  • Enira

Eh glömde klicka i "anonym "
    Skit samma , det är jag som är anonym gift....

Anonym L ( hittar inte inlägget )

Du frågade varför man skulle riskera att få en sjukdom...

Det jag menade var att man kan inte gå och vara rädd för att för av en sjukdom...Njut av livet istället för att vara rädd för att då i förtid...

Du lär ju dö när det är bestämt ändå...så njut fram tills dess istället...

• Anonym

Nej men dt är ju sant som Anonym (l) skriver, det bästa är att leva i total avhållsamhet. Det är farlig att leva, man kan ju dö.

Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!