• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym (L)

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:58:10 följande:

Men snälla du....det gör det väl om man har sex med ....eller ?Inte specifikt om man sväljer.Tror inte att det är många som har skyddat sex i ett fast förhållande.
    Jo, det är relaterat till att svälja eller ta det i munnen. Det är en otroligt mycket större risk att smittas den vägen.
  • Valkyriah
    Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:59:42 följande:
    eh ...det vet jag inte om det är.
    Nu vet du
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym

Anonym ( L ) ; Ok...Du är på skämthumör idag va? I annat fall så får du gärna hänvisa till medicinska belägg för ditt påstående.

• Anonym (gift)
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:59:59 följande:
    Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:58:10 följande: Jo, det är relaterat till att svälja eller ta det i munnen. Det är en otroligt mycket större risk att smittas den vägen.
    Jaja ok men man lever bara en gång och kan itne gå omkring och vara rädd för att dö av sjukdomar hela tiden...eller hur?
  • Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:02:17 följande:
    Anonym ( L ) ; Ok...Du är på skämthumör idag va? I annat fall så får du gärna hänvisa till medicinska belägg för ditt påstående.
    Varför skulle jag det? Du kan väl visa att det inte skulle vara nån fara. Det är allmänt känt att Aids sprids av bla annat anal-sex och att svälja sperm.
  • Anonym (gift)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 14:01:09 följande:
    Nu vet du
    Ska köra en spermakur istället för vitaminkur denna vecka då Fundersam
  • Anonym (L)

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 14:02:55 följande:

Jaja ok men man lever bara en gång och kan itne gå omkring och vara rädd för att dö av sjukdomar hela tiden...eller hur?
    Men snälla? VARFÖR ska man ta risken, när man inte behöver?
  • Anonym (gift)
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:04:29 följande:
    Varför skulle jag det? Du kan väl visa att det inte skulle vara nån fara. Det är allmänt känt att Aids sprids av bla annat anal-sex och att svälja sperm.
    Man drabbas väl lättare av cancer än aids...och där den vägen
  • Anonym

Att svälja sperma ökar inte risken mer än något annat för att få HIV.

• Uncovered

Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:04:29 följande:

Men snälla, snälla du..det sprids "bland annat" genom vanligt sex med. Så då tycker du att vi ska sluta med det också kanske?
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!