• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym

Och alla karlar är ju svin så klart, perversa bestar med snuskiga böjelser.

• Valkyriah
    Anonym skrev 2008-04-21 14:38:59 följande:
    Och alla karlar är ju svin så klart, perversa bestar med snuskiga böjelser.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym

Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!
    Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!

Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!

Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!

Han har aldrig mer tagit upp det!

Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..

• Sofia t

Så du menar att har man tex oralsex och mannen sprutar i mun så har man onormalt sex?

Anonym skrev 2008-04-21 14:49:26 följande:
    Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!Han har aldrig mer tagit upp det!Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
  • Anonym

Nej så klart inte men jag kan tänka mig att det är mer vanligt att man inte vill ta det i munnen eller i rumpan för den delen..
    Sofia t skrev 2008-04-21 14:57:42 följande:

Så du menar att har man tex oralsex och mannen sprutar i mun så har man onormalt sex?
  • Anonym

*S* men det e la bra att snygga upp efter sig*S*

• Anonym

Syftade nog mer på TS problem, jag skulle inte vilja slicka i mig mina egna grejjor..

• UngMorsa
    Anonym skrev 2008-04-21 13:51:13 följande:
    Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.
    Hahaha!!
  • Anonym (fräsch)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:49:26 följande:
    Jag är av den naturen att jag skulle inte fixa att mannen kom i min mun!Suga av honom, javisst gärna, men spruta får han göra i mig på vanligt vis eller på mig. Jag skulle klökas!!!Men å andra sidan så får han INTE köra in snoppen i rumpan på mig heller, tycker det är kränkande!Han har tjatat om att få göra det i nr;2. länge tills en dag då jag sa att: DET kan han få göra om han köper en dildo först som jag kan köra i hans rumpa x antal ggr om och om igen. Och det ska vara samma strl. på dildon som på hans snopp!Han har aldrig mer tagit upp det!Men vi har underbar sex ändå fast på mer normalt vis än vad vissa andra verkar ha..
    Du har så rätt!!!!! Håller fullständigt med.

Analsex=bögsex.

Varför ens vilja ta det hålet, när "paradis" hålet bara är någon cm ifrån, liksom, hallåååå.

Min man vill inte ens göra det i det hålet pga allt bajs som kommer ut ifall inte man sköljer i hålet och har sig, äckligt. Utan vi kör bakifrån fast i rätt hål
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!