• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Sofia t

sv.wikipedia.org/wiki/Hiv

Oralsex är MINST risk att bli smittat på.

Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:59:59 följande:

Anonym (gift) skrev 2008-04-21 13:58:10 följande:
    Jo, det är relaterat till att svälja eller ta det i munnen. Det är en otroligt mycket större risk att smittas den vägen.
  • Anonym

Hade min make vågat så hade jag varit glad ...

För det finns inget skönare för mig än när jag har kommit att han slickar mig .. oavsett ifall han ej kommit eller ej... men han totalvägrar ..

• War

Är väl jävligt korkat att dra in HIV i denna disskussionen, lever man i ett fast förhållande utan otrohetsaffärer och där dessutom ena parten är blodgivare så finns det ingen fara att leka med sperman.
    Se det som en proteinshake... sen vem som sväljer, tja det är ju en smaksak och upp till var och en.

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:06:57 följande:
    Att svälja sperma ökar inte risken mer än något annat för att få HIV.
    Kommer du med ett sånt påstående som kan innebära att folk tar onödiga risker, så måste du visa en trovärdig källa.
  • Sommaren22juni1979
    War skrev 2008-04-21 14:08:44 följande:
    Är väl jävligt korkat att dra in HIV i denna disskussionen, lever man i ett fast förhållande utan otrohetsaffärer och där dessutom ena parten är blodgivare så finns det ingen fara att leka med sperman.Se det som en proteinshake... sen vem som sväljer, tja det är ju en smaksak och upp till var och en.
    *asg* Proteinshake ...

Den var bra WAR
    Trillingar har vi fått ( kattungar då )
  • Valkyriah
    Anonym (gift) skrev 2008-04-21 14:04:47 följande:
    Ska köra en spermakur istället för vitaminkur denna vecka då
    Gör det!Sperma innehåller massa nyttigt protein.
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym

Anonym ( L ); *asg* Visa oss dina "trovärdiga källor"!

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2008-04-21 14:11:47 följande:
    Anonym ( L ); *asg* Visa oss dina "trovärdiga källor"!
    Men VARFÖR skulle man ta onödiga risker om man inte behövewr?
  • Sofia t

Som du kanske såg i mitt tidigare inlägg till dig så har jag fakta som visar att det är minst risk att bli smittas genom oralsex.....

Anonym (L) skrev 2008-04-21 14:08:51 följande:

Kommer du med ett sånt påstående som kan innebära att folk tar onödiga risker, så måste du visa en trovärdig källa.
  • War
    SessanLindberg skrev 2008-04-21 14:09:22 följande:
    *asg* Proteinshake ...Den var bra WAR
    Speciellt efter intensivt juckande... då blir ju konsistensen liksom skum... eller shake.
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!