• Anonym (äcklad)

Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!

När min man har kommit i mig vill han gärna slicka där nere... usch!! Är det bara jag som tycker det är äckligt? Varför vill han slicka på sin egen sperma? Det är ju som om jag skulle vilja slicka i mig mina flytningar eller nåt...*ryyys*

• Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!
  • Anonym

Spicy woman; Det är en åkomma där huden fjällar av sig. Inte roligt och mycket plågsamt

• Anonym (L)

Dert sprider bl annat Aids väldigt lätt. Och det ska man inte hålla på och ta risker med.

• Anonym (gift)
    Anonym skrev 2008-04-21 13:51:13 följande:
    Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.
    haha du kan inte mena allvar
  • Anonym (fräsch)

Håller med TS!

NÄ fy, jag hade heller aldrig sugit k*k efter att han varit i mig, hallå, vill att den ska vara ren, tvättat med vatten och tvål!!! Handlar om hygien.

Sedan så får han ta ut sin snopp innan han kommer, tycker det är så äckligt med sperma i munnen, vill ej ha levande larver liksom. Får kväljningar bara jag tänker på det.

Sedan så skulle min man heller inte slicka mig om jag var oren, eller så.

Förstår inte att så många gör så konstiga saker i sängen. Tror alla ni blivit påverkade av männens porrfilmer. Gör det ni själva är trygga med.

Stå på dig TS. KRAM

• Anonym

Anoinym (L): AIDS är vad man kan utveckla efter att ha fått HIV. man får alltså inte AIDS utan HIV.

• Iuby
    Anonym skrev 2008-04-21 13:51:13 följande:
    Anonym (gift); En bekant till mig drabbades av fiskfjällsjukan efter att ha svalt sperma.
    HAHAHAHAHA

det är ju en ärftlig hudåkomma
  • Valkyriah
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:28:44 följande:
    INGEN ska hålla på o svälja någhonting!! Det är knappast bra, utan sprider bl annat sjukdomar.
    Sperma är ju skitnyttigt
    Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • Anonym (gift)
    Anonym (L) skrev 2008-04-21 13:55:42 följande:
    Dert sprider bl annat Aids väldigt lätt. Och det ska man inte hålla på och ta risker med.
    Men snälla du....det gör det väl om man har sex med ....eller ?
    Inte specifikt om man sväljer.
    Tror inte att det är många som har skyddat sex i ett fast förhållande.
  • War

Nämen låt honom hållas om han går igång på det... spelar väl ingen roll för dig eller nån annan egentligen.

• Anonym (gift)
    Valkyriah skrev 2008-04-21 13:57:40 följande:
    Sperma är ju skitnyttigt
    eh ...det vet jag inte om det är.
Svar på tråden Min man vill slicka i sig sperman!!!! Normalt?!?!