• Rödtotta

Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????

Hej! Ni som har haft eller vet något om nidationsblödningar...hur har det varit för er?
    Första gången jag blev gravid hade jag en "klassisk" nidblödning dvs en liten brun flytning vid ett tillfälle en dryg vecka efter ÄL. Den resulterade i en gullig liten tjej.
    Den här månaden fick jag en liknande brun flytning ca 7 dagar efter ÄL, men sedan hade jag likadana yttepyttiga bruna flytningar under 6 dagar. Kan man ha "nidblödning" så himla länge? Nu när det är mensdags är dock flytningarna helt borta, och mensen lyser med sin frånvaro. Märkligt! Någon som känner igen sig? Kan tillägga att jag aldrig haft "mellanblödningar" av något slag tidigare.
    Snääälla, dela med er av era erfarenheter till en förvirrad! ;)

• Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????
  • Lexiie

Jag har läst att det är vanligt att det kommer ca 8 dagar efter äl, självklart kan nid komma senare med men jag vet själv inte vad jag ska tro heller för på andra sidor läser man att det är inte så vanligt med nid ändå. Hoppas för er tjejer. När har ni bim? 

• tossan

Håller tummarna för er! 13 månader känns nog jobbigt. Tycker själv 7 känns länge.

Har oxå hört att de är ovanligt med nid. Men vi kan ju hoppas att vi är den lilla procenten ;)

Har bim den 22. Du?

• Lexiie

Det kan vara påfrestande hur långt tid det än tar :) Går jag efter appen så imorgon, går jag 14 dagar efter äl så igår xD

• tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 21:06:23 följande:
    Det kan vara påfrestande hur långt tid det än tar :) Går jag efter appen så imorgon, går jag 14 dagar efter äl så igår xD

De är sant :)

Åh! När tänker du testa då :)
  • Lexiie
    tossan skrev 2014-01-14 21:27:32 följande:

De är sant :)
    Åh! När tänker du testa då :)
    Tänkte testa imorgon bitti om jag inte har för brått upp då jag går upp alldeles för tidigt och vill helst dra kvar i sängen till det är nästan för brått haha Skrattande om inte så lär det bli till helgen men hoppas på imorgon Glad
  • tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 21:33:27 följande:
    Tänkte testa imorgon bitti om jag inte har för brått upp då jag går upp alldeles för tidigt och vill helst dra kvar i sängen till det är nästan för brått haha  om inte så lär det bli till helgen men hoppas på imorgon 

Spännande! Håller tummarna :)
  • Lexiie
    tossan skrev 2014-01-14 23:00:24 följande:

Spännande! Håller tummarna :)
    Tack! Håller tummarna för dig med om 8 dagar ^^ har ni barn sen innan? :)
  • tossan
    Lexiie skrev 2014-01-14 23:27:19 följande:
    Tack! Håller tummarna för dig med om 8 dagar ^^ har ni barn sen innan? :)

Va nog min mens som kom 1 v innan den ska. Ha aldrig gjort det sen den blev regelbunden igen efter ppiller stoppet.. Blir arg, ska ringa bm idag. Nä de är första vi försökt med :) SJ?
  • Lexiie

Jag testade i onsdags och fick det här Glad jag började dock blöda 2 timmar efter testet togs och jag blöder fortfarande från och till Obestämd det är rosa-rött och klumpfritt iaf och jag har inte heller ont. Tänkte testa igen om några dagar se om det är starkare eller om det inte är något kvar.

• bellaliw

Hej! hade ursäkta min frispråkighet, sex med min kille och kondomen funkade inte. har nu 7-9 dagar efter haft en blödning i ca 1,5 dygn som är väldigt sparsam. påminner om hur det ser ut när mensen är påväg att ta slut ungefär...typ rödbrun. tog också dagen efter piller ca 30 timmar efter sexet. kan det vara en biverkning efter pillret eller låter det som nid?

Svar på tråden Nidblödning...hur länge/mycket blödde ni????