Vita tråden del 8
Slänger in en snabb fråga medan det är bolibompa på TV :)
Någon som vet om man kan beställa spjälsängsskydd från Hilma på nätet och vad de ligger på i pris?
Slänger in en snabb fråga medan det är bolibompa på TV :)
Någon som vet om man kan beställa spjälsängsskydd från Hilma på nätet och vad de ligger på i pris?
God kväll i tråden!
Har haft härligt långledigt och varit nere på Nötholmen i Strömstad, gud vilket underbart ställe.
Sambon och jag fick mycket egentid eftersom det var min mamma och hennes man vi besköte där och de mer än gärna tog Anton hela dagarna.
Vi passade på att åka till Göteborg en snabbis för att göra ett könsUL och nu är det helt säkert att det är en liten kille i magen.
Anton sa helt oväntat att lillebror i magen ska hete Algot...vi har ingen aning om vart han fått namnet ifrån, har frågat på dagis men de vet inte heller. Vi har hela tiden sagt att om det är en kille så blir det Alexander men nu börjar jag gilla Algot, sen skulle det vara lite roligt eftersom Anton kom på namnet. Vad tycker ni?
Nu ska jag läsa tillbaks!
Busan-Åh vad underbart med en resa till Budapest, dit skulle jag oxå vilja nån gång
Ni som varit till skåne/danmakr- Låter som ni har haft det super härligt. Ska kolla in alla era bloggar och vad ni shoppat sen.
Tänkte ge mig ut och köpa tyg och sy gardiner till det nya bebisrummet. Först hade jag tänkt att det skulle gå i grönt eftersom Anton har blått men nästan allt man hittar är ju rosa el blått och nu har jag köpt bäddset i turkost från polkadot och tänkte även köpa spjälskyddet.
Vad har ni för gardiner i barnrummen? Tycker det är jätte svårt att hitta snygga gardintyger till killrum. Anton har det med busungarna på och det har han haft sen han föddes.
Peak- Jag gillade färgen på huset, det kommer bli jätte snyggt på erat hus oxå