Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Slänger in en snabb fråga medan det är bolibompa på TV :)

Någon som vet om man kan beställa spjälsängsskydd från Hilma på nätet och vad de ligger på i pris?

• Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-04-29 18:37:46 följande:
    Tack sötis! Blir också vinsugen nu, för att fira ledigheten!
    Jaha o det missade jag såklart. Ja men så kan jag iaf hålla utkik där. Tack för tipset.
  • Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-04-29 19:02:21 följande:
    Nej, de låg där igår, tror jag! Gick säkert ut då ... typiskt att jag inte visste!
    Hi hi, det visste jag nog inte ens själv igår, att jag ville ha ett sånt alltså.
  • Anton2005

God kväll i tråden!

Har haft härligt långledigt och varit nere på Nötholmen i Strömstad, gud vilket underbart ställe.
    Sambon och jag fick mycket egentid eftersom det var min mamma och hennes man vi besköte där och de mer än gärna tog Anton hela dagarna.
    Vi passade på att åka till Göteborg en snabbis för att göra ett könsUL och nu är det helt säkert att det är en liten kille i magen.
    Anton sa helt oväntat att lillebror i magen ska hete Algot...vi har ingen aning om vart han fått namnet ifrån, har frågat på dagis men de vet inte heller. Vi har hela tiden sagt att om det är en kille så blir det Alexander men nu börjar jag gilla Algot, sen skulle det vara lite roligt eftersom Anton kom på namnet. Vad tycker ni?

Nu ska jag läsa tillbaks!

• Anton2005

Busan-Åh vad underbart med en resa till Budapest, dit skulle jag oxå vilja nån gång

Ni som varit till skåne/danmakr- Låter som ni har haft det super härligt. Ska kolla in alla era bloggar och vad ni shoppat sen.

• Anton2005
    mimmi006 skrev 2008-05-04 21:34:23 följande:
    Anton- jag tycker att Algot är supergulligt! Jag hade det som förslag till lillkillen, men maken tyckte inte lika...
    MildaMaränger skrev 2008-05-04 21:35:58 följande:
    supergulligt!!!
    malins79 skrev 2008-05-04 21:37:29 följande:
    Min gammelmorfar hette Algot och vi (jag) hade det faktiskt som förslag till Jacob men Jacob var ingen "Algot"
    Vad roligt att ni gillar namnet. Har varit så osäker på det just för att jag tycker det är lite fulfint på något vis...men ni ska höra vad gulligt det låter när Anton säger att Algot ligger i magen :)
    Ni skulle även ha sett min och sambons min när han sa namnet för första gången ha ha så chockade. Stackars Anton såg lite blyg ut och ryckte på axlarna och sa sen, eller kanske han ska heta bara lilla farbrorn.
  • Anton2005

Tänkte ge mig ut och köpa tyg och sy gardiner till det nya bebisrummet. Först hade jag tänkt att det skulle gå i grönt eftersom Anton har blått men nästan allt man hittar är ju rosa el blått och nu har jag köpt bäddset i turkost från polkadot och tänkte även köpa spjälskyddet.
    Vad har ni för gardiner i barnrummen? Tycker det är jätte svårt att hitta snygga gardintyger till killrum. Anton har det med busungarna på och det har han haft sen han föddes.

Svar på tråden Vita tråden del 8