Vita tråden del 8
God morgon!
Här verkar det bli jätte fint väder idag. Jag är tillbaks på jobbet 50% efter sjukskrivningen så nu blir det till att jobba i lite lugnt tempo till bebisen kommer.
Hoppas att ni alla får en bra dag!
God morgon!
Här verkar det bli jätte fint väder idag. Jag är tillbaks på jobbet 50% efter sjukskrivningen så nu blir det till att jobba i lite lugnt tempo till bebisen kommer.
Hoppas att ni alla får en bra dag!
Om någon är på husjakt i örebrotrakten.....
Sambon har fått in ett helt UNDERBART hus till försäljning. Huset har varit med i drömhem & trädgård och inredningen är bland det finaste jag sett.
http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=461473&view=Images
Sylt-GRATTIS
Nu måste jag fixa lite mat här...ska läsa tebax senare
Hejsan
Idag ska jag med på urnsättning, min morfar Efter det ska jag, min syster och mamma gå och äta lunch innan jag ska jobba på em.
Vet ju att det är en del här som är till Vita rummet i Karlskoga och handlar ibland. Jag bara måste tipsa om presentbutiken i Degerfors som har öppnat i nya större lokaler. Jag var där igår och de har fått in så mycket fint och personalen är otroligt trevlig. Degerfors ligger bara 1 mil från Karlskoga, tar ca 10 min med bil så Presentbutiken är verkligen värt ett besök.
13 år- Krya på dig, trist att vara sjuk
lasse-Hoppas E blir bättre snart. Sonen hade nyss ögonfluss och man tycker så synd om dem när de vaknar och inte ens kan öppna ögonen.
God morgon!
Sitter på jobbet och tar det lite lugnt
Har varit på MVC på morgonen. Jag tycker jag har en super stor mage men det verkar vara en mindre bebbe än Anton va vid den tidpunkten iaf. Längtar sååå tills lillen kommer.