Vita tråden del 8
MM- Lämnade just en kommentar i din blogg! GRATTIS, hon är sååå söt. Gissa om jag längtar nu
MM- Lämnade just en kommentar i din blogg! GRATTIS, hon är sååå söt. Gissa om jag längtar nu
God morgon! Här gick vattnet kl 03:33 i natt och jag har varit uppe och väntat på värkar men det händer ingenting. Trodde det skulle sätta igång direkt när vattnet gick men inte det inte. Ringde förlossningen som tyckte jag skulle komma på undersökning runt 8. Nu hoppas jag verkligen att lillen vill titta ut idag.
Hanna E- Ringde förlossningen nu och de tyckte att jag skulle återkomma vid lunch igen eftersom jag inte har några värkar. Hon sa att det inte behöver vara vattnet som gått...men vad är det då, då? Jag är nästan helt 100 på att det är vattnet. Hoppas bara inte det här tar flera dagar nu
JagochHan- Gud va jobbigt om jag ska gå o vänta så länge. Skulle inte förvåna mig om det blir så men jag hoppas verkligen inte jag behöver gå många dagar till. Sussi N, Juleja- Tack!
Hmm konstigt det kommer inge mer här nu vad jag har märkt. Ställde mig i duschen rätt snabbt efter att jag märkt att vattnet gått (om det nu va det) sen rann det lite efter jag duschat klart oxå men sen har det inte hänt mer. Ska be o få komma upp på undersökning vid lunch iaf. Är ju alltid skönt att veta så man slipper gå o fundera
Fluffiga- Tack! BF är nu på söndag den 13:e. Japp jag har en kille på 2,5 år här hemma.
Kajsa- GRATTIS! Hoppas ni får en toppendag!
Jaha nu har jag varit uppe till förlossningen på undersökning och det va inte vattnet som gått...fattar inte vad det kan ha varit. Nu är det bara att gå här hemma o vänta igen...såååå segt. Jag får be om ursäkt att jag inte kommenterar något annat, orkar inte just nu.
God morgon! Här öser regnet ner idag och det passar oss perfekt för sambon ska renovera klart gästrummet på vinden och jag ska bara deppa hela dagen för att det är BF idag och jag måste gå över tiden igen :( Jag har lite strul med min sida på FL, jag kan inte svara på meddelanden här i tråden och fast jag har plus så kan jag inte få in symbolerna...blir så titt som tätt, någon mer som varit med om det? Verkar inte som jag kan dela upp min text i stycken heller
Mimmi-åh va härligt o sova i nya sovrummet, hoppas att ni sovit skönt i natt. Det ska bli så spännande att se bilder
Bea- Jag tycker sånt där med att önska sig presenter är supersvårt, speciellt nu när man har barn som hela släkten skämmer bort hela tiden. När det gäller att önska sig av mina egna föräldrar så brukar jag be min syster hjälpa dem, men annars har jag svårt att önska mig nå´t speciellt. Har fått presentkort flera ggr och det är ju alltid uppskattat
Någon som bakat gammeldags äppelkaka ur leilas bok? Jag håller på med den nu och smeten smakade iaf underbart :)
Bea-har inte testat bilder, får göra det sen. Men som du säger det är fruktansvärt irriterande och texten blir en enda gröt. Jag får oxå ta och skriva till supporten för jag har såhär rätt ofta.
Hanna E-Jag har bakat och haft folk här på fika. Känner mig konstigt nog rätt pigg. Känns segt att behöva gå över men jag ska verkligen försöka att inte tänka på det. Det som bekymrar mig mest just nu är att våran begvärmepump gått sönder, det är massa vatten i källaren och jag kan inte ens ta en dusch om det blir dax här
Hanna- Har du några känningar el hur mår du? Jag känner verkligen ingenting så det här slutar väl med igångsättning. Igår va jag och shoppade i karlstad hela dagen och tog en hyfsad lång promenad på kvällen men kände ändå inget
Kajsa-Åh jag sitter och tittar på deras hemsida nu. Va någon här i tråden som visade länk till den igår. Ska absolut åka dit nån dag, vi har ju inte så långt till västerås härifrån
Videli- Jag har samma problem
Hej på er! Jag är inne en snabbis för att berätta att lilla Algot har kommit. Vi åkte upp till förlossningen igår för att kolla om det ändå inte var vattnet som gått i torsdags som jag trodde. Läkaren konstaterade att det inte fanns mycket vatten kvar och det blev igångsättning direkt. Ska jag vara ärlig så var förlossningen en skräckupplevelse men nu är vi redan hemma och mår bra. Algot föddes idag 00.01 och är såklart världens sötaste :)
Tack för alla grattis. Nu ska jag gå och mysa med mina killar här. Numberone- Skönt att höra att ni mår bra