• Juleja

Vita tråden del 8

Hej hej

Hoppas alla har det bra! Hinner inte med så mycket nu jag.
    Här hemma är det hektiskt nuförtiden. Tycker jämt att jag sitter med ändan parkerad i soffan med tuttarna framme. Lilleman vill äta hela tiden!

Har lagt några bilder i bloggen nu.
    juliasvra.blogspot.com

Nu bär det av till doktorn här, mitt blodtryck vill inte gå ner som det borde efter graviditet och förlossning. Hoppas det ordnar sig. Jobbigt med ständig huvudvärk... usch.

MiaM:
    Vad har jag missat, vilket inlägg hos mimmi menar du? *nyfiken*

• Juleja

Åh, nu måste jag ju leta efter Lantlif om du skulle vara med Juliah!

Hur gick det förresten på er våttovningskurs?

• Juleja

Hallå, jag vill också med till stängt forum!

Men jag har ju inte varit här på två veckor nu, så jag har missat hur var och när?!

Hjälp!

• Juleja

En Wilmagarderob om det är någon som har nära till Kalmar.

www.blocket.se/vi/16622597.htm

Inte min auktion.

Gud va länge sen det var jag var inne här... Har fullt upp med sonen som har magont jämt och ständigt.

Hoppas allt är bra med er alla!

• Juleja

Tack för alla kommentarer om huset!

Jo jag gillade det! Håller ockdå med om köket! Men på plats var det inte så som jag trott innan. Det var gamla väggfasta skåp med gamla (i det här fallet fula) luckor som var egenhändigt vitmålade. De rostfria lådorna tror jag var en flyttbar modul bara. Så jag skulle vilja byta till standardskåp med nya luckor, kanske sätta panel på väggarna osv. Men det går fint att bo i något/några år, inget akut alltså. Det känns skönt!

Det verkar inte vara nåt större som kräver akuta insatser faktiskt. Pratade med mäklaren om det.

Det är budgivning nästa vecka, ja ska till två banker innan dess för att uppdatera lånrlöfte. Spännande! Jag kände att jag skulle kunna bo där. I framtiden kunna låta A springa i trädgården utan att oroa mig nämnvärt. Fast jag skulle tro att det blir alldeles för dyrt för oss...

• Juleja

Mimma:
    Åh vad roligt! Jagg har undrat hur det hade gått! Men så tittade jag in alldeles lagom för att få nyfikenheten stillad! Grattis!!!

Vaniljdröm skrev 2008-06-05 19:06:08 följande:
    Oj då! www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/153479
    Jag kände mig lite åksjuk efter att ha tittat på bilderna...

Anton:
    Jag köpte nya sängkläder på hemtex, i höstas tror jag det var, men har upptäckt att det blivit hål i en av sömmarna, på nån decimeter! Fy så dåligt! Nu köpte jag dem ju på rea men de hade alltså kostat 599:- styck tidigare! Dåligt dåligt. Så trist.
    Hoppas du har bättre tur! Det var tjusigt och fint!

Malin:
    Vitmåla tycker jag!
  • Juleja

Mimmi & Anton:
    Jag fick nog några måndagsexemplar ska ni se!

Jag tycker de har många finfina påslakan på Hemtex. Jag fyndar en hel del där, men konstigt med all rea de ständigt har... Men det är nog en affärsidé som drar folk in i butiken kan jag tro!

• Juleja

Vem var det som köpte en bil i sån gammaldags stil till sitt barn?

Är det någon som kommer hiåg var man hittar sådana på nätet? Bilar och trehjulingar i "nostalgi-stil".

• Juleja

Tittade på lyxfällan. Det var bitvis ett fint hus! Så där idylliskt som jag skulle önska mig.

Svar på tråden Vita tråden del 8