• Juleja

Grattis till Anton!

Nu tycker jag bebisarna kan komma. Vi väntar ju!
    Kan inte förstå att det redan gått 2,5 månad sen lille A kom. Helt ofattbart.

• Juleja

Oj då..

Malins:
    Ja, jag har väl inte så långt kanske, 2 timmar kanske, men inteden stilen jag vill ha. Men den var ju hyfsad i pris!

Lycka till idag!

• Juleja

Lina:
    Fina köp!
    Är det den äppelgröna vaxduken du har?

• Juleja
    Beatrize74 skrev 2008-07-01 18:04:10 följande:
    Nu har jag bloggat, men det är nog dags att slita sig nu och fundera på matrerfrängen. BLÄ!Vad säger ni om mikrad spaghetti och köttfärssås från sådan där plastkorv....hmmmm...erkänn att ni blir läskade?
    Färdiggrillad kyckling med lite fräsch, god sallad till? Kanske pasta i salladen (om du orkar släpa fram stormköket)?
  • Juleja

Lina:
    Var lite nyfiken på färgen nämligen. Vi ska beställa lite därifrån nu i veckan. Tror du den äppelgröna passar till olivgrönt? Jag har vitt och olivgrönt i köket. Det finns ju en limegrön också...

• Juleja
    Beatrize74 skrev 2008-07-01 18:14:46 följande:
    Hur kunde jag glömma den färdiggrillade kycklingen? :-O Tack för tipset!
    Varsågod! (Dagens goda gärning gjord nu kanske, hihi)
  • Juleja
    Beatrize74 skrev 2008-07-01 18:26:27 följande:
    Juleja - Ser att du funderar på tygerna.Jag har köpt en del textilier bland annat därifrån och nyansskillnaderna ser du här i tyghögen. Vilken som är vilken vet jag inte exakt nu, men du kanske vet när du ser dem på nätet?bp2.blogger.com/_0ZnVnciE0-0/SFT0SlP-LPI/AAAA...
    Åh, tack! Det var fina tyger!
    Gud vad jag velar. Det är väl antagligen så att inte nån av dem är den rätta... hm.
Svar på tråden Vita tråden del 8