• Juleja

Vita tråden del 8

Åh tavlor, detta ständiga gissel. Jag velar alltid och vill inte göra hål i onödan så vi får nog aldrig upp nåt.

I vårt förra hem satte jag upp tavellister där jag hade ljuslyktor. Det var fint! Men velandet har satt in, så de har inte kommit upp här än.

Vilken god idé att slakta en bok (får en bibliotekarie säga så...) Det ska jag prova när jag hittar rätt bok till blivande barnrummet!

• Juleja

Syltan:
    Åh det var vackert! Det ska jag apa efter!

Malin:
    Ja visst vore det trevligt! Men jag har gett upp hoppet. Får ju inte ens present när jag fyller år. Hemskt.

• Juleja

Camilla:
    Hade inte ellos det? Har inte kollat nu, kanske minns fel?

• Juleja

Grattis Kaktus!! SÅ härligt! Hoppas ni mår bra!

MildaMaränger skrev 2008-06-11 15:44:15 följande:
    Allt bra med numberone... hon är inte på BB... hihiMen däremot så har hennes datorn pajjat
    Åh va bra! Läste tillbaka och blev orolig ju. Skönt att höra!
  • Juleja

Jag tycker det beror på vilken sorts gråton det är, det kan vara fint.

Åh vad lailas sticky buns såg goda ut! Ska nog prova att göra glutenfria såna. När jag nu ska få tid till det. Igår tog det tre timmar för mig att hänga upp tvätten! Herregud! Lille A är inne i en grinig period nu...

• Juleja

Gode tid vad mycket gott hon gör. Nu blir jag ju supersugen!

• Juleja

Mimmi:

Jag älskar barnrummet, så fint med det röda!

Vems är den helt nya lilla Hugo? Inte din väl? Eller har jag missat nåt?!
    Gud så söt! Väldigt lik min lille A, han låg också alltid så.

• Juleja

Fotografen:
    Hur är det med din man nu?

• Juleja

Kornelia:
    Jag tror att vi allesammans här känner igen oss i självkritisismen, den slår till hårt ibland!

• Juleja

Hej och glad midsommar till alla!

Någon som vet hur det gått för Numberone? Hinner inte bläddra bakåt så mycket, men nyfiken är jag ju ändå!

Svar på tråden Vita tråden del 8