• Juleja

Vita tråden del 8

Vad har ni för vardagsglas? Ni vet, till saft, vatten osv.

Jag behöver köpa nya och är ute efter några som rymmer mellan 2-4 dl (kanske tom några på 2 och några på 4)och som inte kostar skjortan så det är lätt att köpa till och man inte beöhver vara så rädd om dem.

Tips tack!

• Juleja

Videli:
    Så roligt! Grattis!
    Det finns ju många "hål" att stoppa kosing i med huset nu!

• Juleja
    Videli skrev 2008-06-25 23:10:47 följande:
    Nu hittade jag den. Låg ungefär som lilla soffbutiken och deras howard är lite finare. men värt att kolla upp i verkligheten
    Jag skulle också vilja ha Howard, men det vekrar finnas dåligt med sådana där man kan ta av klädslen för tvätt. Och det behöver nog jag nu med lille A som växer upp. Barnvänligt var ordet...
  • Juleja

Haha, stapelbara barn. hehe tänk så smidigt!
    Får kika där efter glas när jag kommer till en större stad snart då!

• Juleja

MiaM:
    Jag håller med föregående kommentarer. Skit i det där! Om man får kritik som inte är konstruktiv så låt det bara rinna av. För sådan kritik är omöjlig att göra nåt av, så dens er jag som ointressant. Vill man kritisera någon/t så måste man enligt mig göra det konstruktiv för att bli tagen på allvar.
    Det finns folk till allt, det är ju tyvärr så...

• Juleja
    tjenixen skrev 2008-06-26 13:51:00 följande:
    Ja, blääää. Förmodar att jag råkar ut för samma sak nu. Hittade värsta garderobsfynden och så ska någon annan kika på dem kl 15. Vaddå kika på dem? Jag vill ha dem, jag behöver inte kika på dem jag tar dem på studs men nä, jag får nog se det som så att de som kikar på dem ska ha dem. Suck. bara att leta vidare..... Men förstår din besvikelse när man äntligen hittar något man verkligen skulle kunna tänka sig och så är någon annan före bläää.
    Ja det är som att folk inte har annat för sig än att spana på blocket, hihi
  • Juleja

MM
    Åh så roligt! Nu blir det nog! hihi

• Juleja

MM
    Fasen då! Men jag ska hålla tummarna och försöka tänka igång värkarna igen nu då! Vi vill ju alla veta vems om gömmer sig där inne! hihi

Svar på tråden Vita tråden del 8