• Sylt

Hej alla!

Mitt FL har strulat i flera dagar o jag blir bara förbannad av att försöka läsa

Har bara skummat ngn sida....fina bilder som vanligt. Roligt m nytt kök! Kajsas lilla tjej får krya på sig (jag blev tårögd när jag läste bloggen...). Envisa bebisar mm.

Nu ska vi se om jag kan posta detta eller jag åker ut....

Nytt i bloggen om att visa uppskattning

• Sylt

tjena alla!

Jag har bara ströläst lite på FL på senaste tiden o hinner inte med er vitahemmare som förr . Försöker hämta mig efter en konstig influensa jag fick i söndags, sjukt hög feber o ont precis överallt (t om i hårrötterna), Ville fick samma o hans har inte gått över än . Annars är allt bra, ligger vääääldigt lågt på inredningsfronten - ganska befriande faktiskt!

Ang tavlor har vi bara 1st som vi fått av svärföräldrarna.... tranor som flyger... ni förstår själv. Gillar mest foto, gärna på lister så att man kan byta ut. Kan se om jag hittar ngn bild på senaste installationen.

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-06-10 19:25:41 följande:
    Sylt: Kul att se dig här! Tråkigt att ni varit sjuka, hoppas lillkillen kryar på sig snabbt också! Kram
    Tack, vad snäll du är! Hoppas allt är bra! Såg era fina bilder i bloggen *smyger runt*
  • Sylt
    Vaniljdröm skrev 2008-06-10 19:57:20 följande:
    Sylt,Vilka fina foton!Svårt att säga om bilden är i färg eller svartvit nästan
    Tack!
    Hihi, ser du inte den ljuuusgröna väggen
    Finfin ros förresten!
  • Sylt

Tjock --> Tack! Såg din fiiina skåp! Kanonkanon.

Camilla --> Tack!

Himmel --> Säger som mimmi - spring ikapp = tjäna in kalorierna, eller ta en dammsugare...

malin --> Här går det i vågor m presenter på högtidsdagar.... Var mkt bättre "förr" (=innan barnen), då fick jag ngt varje gång han hade varit borta (=ofta).

• Sylt
    Tjock kulan skrev 2008-06-10 20:46:28 följande:
    Sylt: Tack , 80 pix på byns loppis , igår skulle maken hjälpa mig att borra hål i bakstycket till sladdarna men sa i sista stund "att han inte var upplagd för det" vad är det för j*kla svar . Sagt o gjort ,envis som jag är och med en rödhårig pappa så blir det inte bättre... Jag som aldrig hanterat en borrmaskin fattade den och fixade färdigt skåpet själv. Kände mig som en inrednings hewoman efteråt. Nu ska bara prylarna in....slutar väl med att jag släpar in skåpet med hjälp av grytlappar till vardagsrummet och fyller det själv med hans teknikprylar .Malin: Trist, min man är väl sisådär ibland är det så man vill gråta så taffliga pressenter som han kommer med iblans briljerar han
    Jag har målat, burit, borrat och fyllt vårt skåp själv *själv är bäste dräng*
    Ett tips att att du lär upp barn. Sigge är ganska stark, så med honom o en filt kan vi möblera om hela nedanvåningen. Ger honom ett par år till, sen skall han få bära möbler i trappan
Svar på tråden Vita tråden del 8