• Sylt

Vita tråden del 8

LinaoMatilda skrev 2008-05-19 09:49:41 följande:
    Sylt: Hur går det med fikapauserna och tidningsläsandet på den fina uteplatsen?
    Haha, sådär.... Just nu har vi inte ens sol så jag låtsas att det är det dåliga vädret som håller mig tillbaka *asg*
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-19 10:13:17 följande:
    Ja det är klart, inte vill man sitta ute när det är dåligt väder Hörde obehagliga rykten om att du kanske inte kommer på träffen? Det kan väl inte stämma?
    Ooops Hemlis. Jag skulle kunna komma bara för din skull Kyss, men jag får se om jag hinner/har pengar. Vi ska bort en sväng i samma veva....
  • Sylt

MM --> Ang fällar. Jag köpte en babyfäll fr http://www.ullrike.com som ligger i Lund. Tror den kostade ca 600 men då fick jag en grå o lockig. Ser inte ut som att de säljer det via sidan Fundersam

Till att bara ha i utevagnen (jäpp, en inne o en ute) köpte jag en helsvart på Rusta för inga pengar alls. Tvättar alla skinn i maskinen, 30grader med ullschampo. Tvättade Rusta-varianten innan vi använde den, de billigare skinnen blir finare efter tvätt

Var är Julia? Jag bakade Julle-muffins, choklad/kokos/banan

• Sylt
    numberone skrev 2008-05-19 16:10:51 följande:
    Hensvik skötbord skall in med och majas abc-tavla skall upp på någon vägg.... Skall upp vita typ Wilma gardiner med....Så här ser rummet ut!
    Jag tycker att det ser jättefint ut. Gardiner o ngn liten matta. Jag tycker att det är skönt/snyggt med barnrum som är lugna (=inte så mkt prylar)

Tack alla!!
  • Sylt
    PD77 skrev 2008-05-19 16:30:14 följande:
    Grattis sylt!!! Kalaskul!
    Tack!
    Kajsa 77 skrev 2008-05-19 16:58:22 följande:
    Jättegrattis till Sylt!!!! Har bara väntat på det! Det är du och ditt kök väl värda! Oj! TAck! Ja här kommer en ostylad bild bara för er....

Tror att Julia köpt samma korg!

• Sylt
    13 år emellan skrev 2008-05-19 17:05:05 följande:
    Stoooort GRATTIS!Jag har också påtat med bloggen idag...livetrunt35.blogspot.com/
    Tack!
    Kajsa 77 skrev 2008-05-19 17:09:59 följande:
    Jaså? Fick jag inte vara först med den heller...
    Peak skrev 2008-05-19 17:10:40 följande:
    SYLT - Grattis!!! När kommer det i tidningen? Du måste hojta för jag köper inte alla nummer!
    Vet inte än, hör av mig
Svar på tråden Vita tråden del 8