• Sylt

Vita tråden del 8

Tjock --> Tack . Nope, vi hade inte Malmö som vårt förstaval av lite olika orsaker. Annars ligger det bäst till...

• Sylt

Tjock --> Stora, som bakskålar. Tror inte de finns i bloggen *visa bild, snäääälla Julle....*

• Sylt

juliah --> Tackar! Åååh, tänk! Jag har TRE *asg*

Kajsa --> Fint! Roligt när man kan pyssla fint pyssel o inte bara frigolitkulor o prasselpapper

• Sylt

Tjock o Niniz --> Det är den cremefärgade till vänster.
    Ica Maxi i Malmö, Ystadvägen.

• Sylt

Haha, det blev mkt skål-snack. Julia köpte sin för lääänge sedan o jag har varit sjukt avis sedan dess. Har varit runt på ALLA IcaMaxi i min närhet o det har inte funnits ngra. Det närmsta jag kom en gång var en ljusblå. Nu fanns det ett par st idag när jag inte ens letade. Så jag vill inte sätta igång er att börja leta runt om i Sverige *vet hur det känns att inte hitta ngra*

• Sylt

Tjock kulan --> 20 pix *roffade tre stycken*

Godnatt på er alla! Hoppas ni får sova gott trots onda nackar o akrobatbebisar i magen....

• Sylt

tjena!

Måste också lägga mig i fsk-debatten lite... Tror som mimmi att de flesta gärna hade gått ner i tid för att vara hemma mer, men att ekonomin inte alltid tillåter det.
    Sen är min egen uppfattning att jag tror att de lite större barnen (fr 3år o upp) nuförtiden behöver börja skolas in i att vara i lite större grupper för att förberedas inför vad som skall komma. Tror att det kan vara svårt för en 6-åring att gå fr att vara hemma m föräldrar till rakt in i en skolklass på minst 25 barn med en lärare o i bästa fall en personal till. Men OBS! detta är min egen uppfattning.

Jag jobbar 75% o tycker det var ganska lagom. Maken hämtar tidigt ngn dag o fredagen är kort. Hade nog inte varit ngn kul mamma av att vara hemma heltid för lång tid. Sigge började när han var 1,5 o det blir ungefär samma m nästa. Skulle ev kunna tänka mig att vara hemma tills han är 2år, men jobbet ger inget utrymme för detta. *låååååångt inlägg*

• Sylt

Kajsa 77 --> Jäpp, har fått för mig att det härdar bättre = håller bättre *redig*

Svar på tråden Vita tråden del 8