• Sylt
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 18:26:21 följande:
    Sylt,fast det är faktiskt ok med mig ändå. Det förstås att man blir chockad och ledsen.Men nu ligger sorgen mer över de anhöriga. Nu ska jag städa arbetsrummet. Inget kul alls men här är helt uppochner!grattis till reportaget. Spännande!
    Ja, vissa saker förstår man helt enkelt inte meningen med

Tack....
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 18:28:15 följande:
    Har ni bra erfarenheter av Elsas Hem? Vågar man förskottsbetala tror ni?
    Bra erfarenheter, vet att mimmi o Julle har samma.
  • Sylt

Godmorgon o glad Mors Dag till alla mammor

Helgen går i plankornas tecken. vi bygger terass hos min mamma. Ska bara baka en paj o sen iväg! Hoppas det är bra med alla.

Jag lyckades skrapa ihop ett nytt blogginlägg igår, mellan chips o Melodifestival . Tyckte för övrigt att Frankrikes bidrag var KLART bäst!!! Men det verkar det bara vara jag som tyckte

Ha en bra dag alla!

• Sylt

tjenahej

Kikar bara förbi och meddelar att allt är bra . Jag är lite mätt på inredning förtillfället, vi har t om ett stort svart tält till barnen i vardagsrummet (tips till andra föräldrar med uttråkade barn ).

Jag har svårt att koncentrera mig på mer än ett intresseområde åt gången (fast jag är kvinna) . Nu har jag faktiskt halkat ner i danska barnklädesträsket igen. Snubblar även lite i barnvagnsträsket.....(har ju bara köpt 1 vagn t Ville.... och han är snart stor = lite att ta igen!). Jag får väl göra som Luva och satsa på 4 kids  (GRATTIS!!!!)

Hoppas det är bra med er andra!

• Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-27 18:32:27 följande:
    Låter inte alls fel med barnkläder och vagnar. Kul det också ju. Inredningsinspirationen kommer nog snart tillbaka. Kram
    Visst gör den det , blir lagom till höstens mys! kram
    Vaniljdröm skrev 2008-05-27 18:34:04 följande:
    Hej Sylt!Jag har sackat efter i tråden lite så jag har inte riktigt koll men när var det fotografering hemma hos dig? Var det Landtliv?Jättespännande!
    De har redan varit här. Det var frilansare, samma fotograf som hos Julia men två andra stylister. De jobbar oftast mot Lantliv o tidningen ville gärna ha reportaget. Publiceras tidigt i höst el till våren*spännande*

Har fått en förfrågan till.... men vi får se, det finns regler om att de första bilderna skall publiceras först innan man får "släppa in" nya team
  • Sylt
    Vaniljdröm skrev 2008-05-27 18:57:49 följande:
    Låter jättekul sylt! Hade de en massa egna prylar med sig *nyfiken*
    Ingenting, inte ens blommor.... Jag hade hoppats på att de skulle ta med lite extra piff, men bilderna blev fina ändå
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-27 18:59:55 följande:
    Oj, folk står på kö för att få komma och fota ert hem! Men det förstår jag iofs.
    Tja, låter mer fantastiskt än det är
    Och TACK!
  • Sylt
    MiaMariah skrev 2008-05-27 20:05:51 följande:
    Sylt - vad kul med en andra förfrågan, är det samma team?
    Nope, det är en ny fotograf.
    Smultron och glass skrev 2008-05-27 20:13:10 följande:
    Sylt: Vad kul att bli tillfrågad en gång till! Grattis!
    Tack
    Himmelbit skrev 2008-05-27 20:04:51 följande:
    Man kan väl inte annat än hålla med rubriken va?! www.blocket.se/vi/16567353.htm Jag såg ditt tips igår och blev nyfiken. Men jag hade gärna velat ha servisen i blått t.ex.
    *asg*
Svar på tråden Vita tråden del 8