Vita tråden del 8
Oj, läste inte om Vanilj innan... skulle bara svara Kajsa..... Bläh för begravningar
Oj, läste inte om Vanilj innan... skulle bara svara Kajsa..... Bläh för begravningar
Godmorgon o glad Mors Dag till alla mammor
Helgen går i plankornas tecken. vi bygger terass hos min mamma. Ska bara baka en paj o sen iväg! Hoppas det är bra med alla.
Jag lyckades skrapa ihop ett nytt blogginlägg igår, mellan chips o Melodifestival . Tyckte för övrigt att Frankrikes bidrag var KLART bäst!!! Men det verkar det bara vara jag som tyckte
Ha en bra dag alla!
tjenahej
Kikar bara förbi och meddelar att allt är bra . Jag är lite mätt på inredning förtillfället, vi har t om ett stort svart tält till barnen i vardagsrummet (tips till andra föräldrar med uttråkade barn
).
Jag har svårt att koncentrera mig på mer än ett intresseområde åt gången (fast jag är kvinna) . Nu har jag faktiskt halkat ner i danska barnklädesträsket igen. Snubblar även lite i barnvagnsträsket.....(har ju bara köpt 1 vagn t Ville.... och han är snart stor = lite att ta igen!). Jag får väl göra som Luva och satsa på 4 kids (GRATTIS!!!!)
Hoppas det är bra med er andra!
..... fotorafen är superduktig!
fotoGrafen
Nu skall jag natta barn!