Vita tråden del 8
Jag kan lägga in en bild sen (som ni kan ha o skrämma era barn med)

*smyger o kollar så att ni sköter er*
tjenatjena!
Läser om bra o dåliga förlossningar. Själv hoppar jag gärna över själva förlossningen o får bebben på bröstet direkt Sen har min kropp varit sliten ett tag efter också, inget man direkt förväntade sig första gången. Tror att Tjock kulan o jag fött på samma förlossningsavd? Jag var/är supernöjd, trots att vi får köra lite för att komma dit *peppar MM*
MiahM --> Viktigt att kolla upp nacken, lycka till!
Vår lilla Ville har öroninflammation, stackarn. Har haft hög feber hela veckan. Första gången ngn av mina barn fått penicillin.
Är det bara jag som är totalt ointresserad av fotbollen? *hukar för ev. ägg*
Hälsade Ville o han snarkade ett tack tillbaka *väluppfostad*
Med fotbollen o andra liknade "evenemang" kan jag gilla känslan o glädjen. Sen spelar det mig ingen roll om det är fotboll, hockey el melodifestival Men jag skulle ALDRIG kolla på sport själv.
Julle --> Jag har ÄNTLIGEN hittat dina Ica-skålar!!!! De var t om på rea!! 20 pix/st! Jag tog tre.... en en matchande kanna i ljuusblått. Nu saknas bara en Dualit elvisp så kan jag leka Leila på riktigt!*önskar mig i födelsepresent*
tjenixen --> När vi skulle möblera vår veranda funderade vi om vi ville ha det som matplats eller relax. Nu samsade vi ideerna lite o har två sköna fåtöljer o ett klaffbord som vi kan fälla ut o äta vid om vi vill. Men jag kan säga att vi relaxar mkt oftare än vi äter där. Maken älskar att sitta skööönt på verandan
juliah --> Det fanns mååånga, jag kan dit o roffa fler...
MM o Tjock --> Skålarna är vita, stora, räfflade i porslin. Sååå fina. Tror att Julle har bild... på sin kökshylla!
MM--> Åååh, tycker det var så läbbigt när bebisarna krängde runt så. Kändes som ailens
Julia --> Vet inte om jag hinner komma med t Sthlm...