• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • MariaV

God kväll! Har tagit en bra stund att läsa ifatt men nu är jag klar Nu ska det bara läsas igenom alla dessa bloggar jag har klickat upp.

videli, har inte ikea några vita linnegardiner?

• Himmelbit
    Videli skrev 2008-07-01 20:38:10 följande:
    Någon som kan tipsa om vita gardiner, typ linne...Har inte råd att köpa Himla till alla fönter, så jag tänkte att jag skulle börja med billigare varianter, sen byta ut dom en efter en...Typ ellos eller Laredoute..???
    Om det är hissgardiner du vill ha, så finns ju vita på Hemtex. Passa på nu när det är 50% - man vet aldrig när de har rea igen... . Om du (eller ngn du känner) är Clubmedlem så får du ytterligare 10% rabatt på rean. Gäller till 20/7, tror jag att det var.
  • FruPuffen

Go kväll!
    Här är man ensam med sovande barn för maken är på 24-timmarskryssning med 2 kompisar! Fast jag ska ju inte klaga, med tanke på helgens äventyr  .

En liten fråga som dök upp: Vet ni vad folk menar när dom skriver i sin blogg typ "denna bloggen är värd 225 000 kr? Funderar på om man kan sälja bloggen och göra sig en hacka?

Nu ska jag kolla in skumma killen som Bea skrev om...

• Csve

Malins79: tycker skåpet är jätteifint o tror de blir kanon när du är färdig med det.
    Vmo.. inte långt fr mig, vilket kap!

?♥ För evigt ♥?
  • Videli

DLL,

Jaa dom var jättefin, attans att dom var så dyra. Nästa halva priset på Himlas. Men dom ser lite tjockare ut, det är bra!

Jag kan tyvärr inte ha kökssoffa i nya köket, blir inge bra där... Om det var den du ville att jag skulle köpa?