• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Smultron och glass

Det är ju inte helt omöjligt att den här Lars läser vita tråden, och i så fall får han/hon en hel del respons, även om det nu inte är i bloggen.

• LinaoMatilda
    Camilla R skrev 2008-05-07 15:50:34 följande:
    Fint Mia!Ny lampa i arbetsrummet:www.familjeliv.se/hem/vaniljdrom/gall eri.php?...#Fin lampa!Nu är min arbetstid slut för dagen egentligen, men jag sitter kvar här (framför datorn..) eftersom jag ju skall gå ut på restaurang och äta middag ikväll. Skall bli trevligt, gott, mysigt och lyxigt!
    Låter trevligt! Är det med familjen eller ska du hitta på något annat skoj?
  • Camilla R
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 16:04:51 följande:
    Låter trevligt! Är det med familjen eller ska du hitta på något annat skoj?
    Ja, det är med några arbetskollegor -vi skall ha lite planeringsmöte
  • Gullfina

Vad är det för en människa som skriver i dessa bloggar?Ledsen

Jag har ju haft sådana i bloggen. Är helt säker på att den som var i min är en kvinna.
    Det är bloggare som slutat p.g.a detta elaka skrivande.

Jag tycker att man ska ta bort de där inläggen i bloggen...eller ha granskade kommentarer så länge det är sådär.
    Det fick jag ha i ett halvår nästan.

Alltid ska det finnas kokosnötter som försöker förstöra.
    Jag gjorde till slut ett stort inlägg och hotade med uppsökande av IP-nummer. Sedan dess är det tyst. Men det är obehagligt.
    Fy!
    Någon avundsjuk säkert som är och vill förstöra för andra. Det finns ju en massa sådana lite överallt.

Kram till er duktiga och goa!

• Gullfina
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 16:21:33 följande:
    Gullfina: Visst är det jättetråkigt!
    Ja, det är bedrövligt. Sitter den och läser detta så har den väl kul.
    Men det går faktiskt mycket lättare nuförtiden att söka personer på IP.nummer.
    Det är skrämmande. Det är inte BARA roligt med bloggen måste jag säga.

Kram till dig!
  • MildaMaränger

Mimmi! Kontakta blogspot och be dem kolla upp ip nummer sen polisanmäler du!

• LinaoMatilda
    Gullfina skrev 2008-05-07 16:23:57 följande:
    Ja, det är bedrövligt. Sitter den och läser detta så har den väl kul.Men det går faktiskt mycket lättare nuförtiden att söka personer på IP.nummer.Det är skrämmande. Det är inte BARA roligt med bloggen måste jag säga.Kram till dig!
    Visst är det så. Jag har som tur är inte råkat ut för detta, men känns väldigt tråkigt för er skull. Och vi har ju faktiskt ingen aning om vem som läser våra bloggar.

Kram till dig också.
  • juliah
    Smultron och glass skrev 2008-05-07 16:04:07 följande:
    Det är ju inte helt omöjligt att den här Lars läser vita tråden, och i så fall får han/hon en hel del respons, även om det nu inte är i bloggen.
    Absolut. Men detta har pågått så länge, och då utan respons el uppmärksamhet.
Svar på tråden Vita tråden del 8