• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • mimmamum

Men fy vad obehagligt Mimmi! Usch för sådana människor! Polisanmäl direkt! Usch och fy!

• Kaktus76

Otäckt när någon "roar" sig på någon annans bekostnad. En SJUK människa måste det ju vara. Som sagt hoppas man får vara med i det slutna forumet?? Ni ger mig så mycket inspiration med era vackra hem!!!

Någon här som vet vart jag kan få tag på en lampskärm som är röd med vita prickar på??
    Har äntligen bestämt att jag vill ha röda detaljer i rummet. Har beställt röd/vita gardiner från stof&Stil så då tänkte jag att det skulle passa med en skärm i liknande färger till.

Någon annan här som har det "färgteamat" i barnrum?

• Juleja

Hallå, jag vill också med till stängt forum!

Men jag har ju inte varit här på två veckor nu, så jag har missat hur var och när?!

Hjälp!

• MiaMariah
    Morsan Martina skrev 2008-05-07 18:05:23 följande:
    Jag kikar in här varje dag, men gör inget väsen av mig. Förutom i bloggtråden då. Fy sjutton vad tråkigt med kommentarerna i Mimmis blogg. Dom är ju verkligen inte trevliga! Hur orkar man? Jag hade iallafall gjort som MM sa, kollat med blogspot och en polisanmält!Vilka jättefina bilder MiaMariah!!!
    tack, tack!
    LCroft skrev 2008-05-07 18:29:23 följande:
    Så där såg ju inte mitt inlägg ut innan jag postade det *mutter, mutter*Lek att ni är alkoholpåverkade när ni läser Jättefint Mia!
    tack!
    Juleja skrev 2008-05-07 19:16:21 följande:
    Hallå, jag vill också med till stängt forum! Men jag har ju inte varit här på två veckor nu, så jag har missat hur var och när?! Hjälp!
    lugn, lugn! Skrattande jag törs garantera att ni inte missar när den dagen är inne angående ev byte till ett stängt forum. och självklart får samtliga som skrivit i tråden följa med!
  • Jezzika

Ja, jag vill också vara med juu!

På tal om "psajkot"- kanske uppmärksamheten gör att han drar öronen åt sig. Pucko!

• snigelfart

Är ju inte alls aktiv men läser här varje dag och låter mig inspireras.  Boendet för vår del är en tvistefråga så jag håller mig lite på sidan om det är ok?? Har inte det hem jag drömmer om ännu. 
    Men jag vill också vara med i ett stängt forum om jag nu får det trots min tystnad??

Tragiskt att råka ut för ett sånt pucko men såna finns det i alla forum.

• Enji

Åh juliah, blir helt glad när jag ser i Lantliv att du har månadens blogg Grattis till utmärkelsen!! Vad roligt

• mimmi006
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:09:43 följande:
    alltså tjejer, lugna ner er nu!vi här nere i Skåne kallar Danskarna för Nordens araber för att de är så fräcka i affärer. Det är syftningen av inlägget.Det kunde lika gärna vara jag som har skrivit det, varken jag eller sylt ser något hot alls i det inlägget.
    Nej, om det hade stått araber och handel  och inte barbarer, en kniv i nacken och vi ses irl (idag har vi visst setts också) och varit undertecknat, hade jag inte sett det som ett hot. Men eftersom det här kommer efter en följd av andra, mer eller mindre insinuerade hot, så tolkar jag det som ett direkt hot mot mig. Roligare för danskarna att kallas araber istället, de är historiskt sätt ett av de mest framstående kulturerna, till skillnad mot barbarerna, som bara fick rykte om sig att vara slaktare...
Svar på tråden Vita tråden del 8