• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Enji
    MildaMaränger skrev 2008-05-07 15:18:57 följande:
    Är det någon som hunnit prova mitt recept på potatissallad?
    Nä, men gör det gärna Verka god!
  • LinaoMatilda

MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre

Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?

• MildaMaränger
    juliah skrev 2008-05-07 15:25:52 följande:
    Rackarns att jag inte hinner skriva mer, ska ner och steka lite arabiska pannkakor.
    jalla jalla
  • Sylt
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:24:03 följande:
    MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?
    Tjena! Har fullt upp , fint väder o lite pyssel. Roligt att du frågar! Hur är det själv?
    juliah skrev 2008-05-07 15:22:54 följande:
    Njaa, håller inte med. Ang araber tänker jag inte ens kommentera vad jag tycker men inlägget var anonymt (varför?) och det var ju riktat till henne, att det ska bli roligt att se på riktigt. Alltså borde det rimligen varit någon av oss då, och det var det ju inte!
    Jag tycker att det är kusligt med biten "att ses irl", resten tror/uppfattar jag inte som riktat mot mimmi. Trist o tråkigt iaf att det finns folk som lägger energi på att sabba för andra.
  • MiaMariah
    LinaoMatilda skrev 2008-05-07 15:24:03 följande:
    MiaM: Så fint! Ja det är kul när det matchar. Det gör ju helheten så mycket bättre Hej Sylt! Länge sen man såg dig här. Tar du igen dig efter besöket?
    tack, skönt att någon såg min bild Flört
  • Smultron och glass
    JeaJea skrev 2008-05-07 15:28:24 följande:
    hm, vet inte riktigt nu vad jag tycker, läste precis att han lars har skrivit igen, fick olustkänsla jag med. Jag har nog fel tyvärr. Hoppades på en trevlig förklaring.
    Nu har jag missat något (som vanligt), vem är Lars?
  • LinaoMatilda

Sylt: Jo tack, här är det bara bra. Regningt idag så mitt trädgårdsland får vänta. Skulle ha gått till ett nytt dagis med barnen, men det blev uppskjutet till imorgon. Men visst är det härligt när det varit så fint väder.

MiaM: Jag har sån "finbildsradar"

Svar på tråden Vita tråden del 8