• MildaMaränger

Vita tråden del 8

Varmt välkomna till vårt älskade Vita hem del 8. Vi diskuterar stilar såsom romantiskt, klassiskt, skärgårdsstil, manhattan/upper east, lantligt men vår röda tråd är VIT!
    ♥Vi älskar saker som ♥
    Linne, hjärtan, vitt, naturligt, betonghjärtan, hissgardiner, Lexington, Gantkuddar, loppisfynd, klassiska gummistövlar, att pyssla, Yankee candles "clean cotton", trämöbler, lapptäcken, äppelkaka, porslin, fågelkvitter, öppna spisar, olika vita nyanser, att måla om möbler, förvaring, att behålla bara det viktiga framme, tidningen Lantliv, att julpyssla, att påta i trädgården, Ralph Lauren-tapeter mm.
    ♥ ♥ ♥
    Tråden "vita hem" är skapad för att vi som älskar vitt, vitt och vitt!
    Vi gillar även sommarfina pasteller, tomterött och andra vackra nyanser att blanda ut det vita med!

I denna tråd ska inga måsten finnas. Du är välkommen in när du vill, du ska kunna missa 20 sidor och ändå vara en i gänget, kunna slänga in en kommentar när du känner för det (och inte för att du måste) och själv göra ett inlägg när du så önskar. I tråden finns har vi alla ett gott hjärta, vill varandra väl, ingen är utstött. Får du inget/få inlägg så beror det inte på att du inte är omtyckt, helt enkel så hinns alla inlägg inte att svaras på.
    Glad sommar!!!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-04-28 21:02
    Bloggtråden www.familjeliv.se/Forum-5-87/m30502074.html
    Bildtråden www.familjeliv.se/Forum-11-241/m31136578.html
    Trädgård: www.familjeliv.se/Forum-5-150/m32239176.html
    Butik: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m32239517.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-16 21:16
    Gemensamma bloggen för Vita hem och Shabby
    www.familjeliv.se/Forum-5-155/m32794492.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-28 20:09
    Vita hems Bebissnack! Tipsa om allt från BB till shopping...

www.familjeliv.se/Forum-2-14/m33152200.html
  • Svar på tråden Vita tråden del 8
  • Ninizen

Godkväll!

Kikar in på sena kvällskvisten när alla sover

Fy Mimmi. Va otäckt att du har gått och varit orolig så länge för en idiot som du dessutom kände. Vad händer nu?? Har du kontaktat honom?
     Vad har han emot danskar förresten? Var f-n det dummaste jag hört! Tar åt mig personligen då min pappa är sambo med världens härligaste danska sen 17 år tillbaka. Har fått hela hennes släkt på halsen också såklart...  MED GLÄDJE -Hör du det "Lars"??

Har själv inget roligt att visa just nu men bredvid mig står ett stort paket från HD med en spegel. Har inte packat upp den ännu. Ja ni läste rätt. Jag kan hålla mig, tro det eller ej. Får bli imorgon. Men då sliter jag upp den

Juleja: Vilka sötisbilder på din bebis. Vill bara gosa och snusa lite...

Juliah: Grattis till lantliv!!! Ska köpa den imorgon.

Tack för att vi får dela er resa från Danmark i bloggarna.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Kaktus76
    mimmi006 skrev 2008-05-07 22:21:41 följande:
    Nu har jag fått tag i vem som har skrivit kommentarerna. Det är ett ex...
    Sjukt...har han inte bättre för sig än att "terra" ett gammalt ex? Och med så höga insatser som sitt jobb och fru...
    Skönt för dig ändå mimmi att du nu vet vem den galne är. Har du pratat med han? Tänker du anmäla? *Styrkekram" till dig.
  • lillafruluva

God morgon!

Mimmi- jobbigt med ett sånt ex! Svårt att släppa en pärla när man haft den Hoppas det löser sig till det bättre!

Ska snart väcka barnen och traska iväg... Längtar till helgenoch torpet!!!

• Enji

Gomorron

Skönt mimmi att du vet vem den skyldige är nu. Hu!

Idag ska jag iväg med lillan och ta foto Ska bli kul att få något bra foto på henne...

Sen får vi fortsätta i vårt förråd som vi tömde igår ut på hela gräsmattan.. ville rensa där och starta om från början. Det blir så skönt!

Gomorron Lina och Lillafruluva! Hur är det idag?

• LinaoMatilda

God morgon Enji!

Så trevligt att gå till fotograf. Hoppas ni får riktigt lyckade bilder. Skönt att få röja riktigt ordentligt i förrådet.
    För tillfället sitter jag och kämpar med min deklaration, ute i sista minuten som vanligt då de ska vara klara idag. Ute är det fint väder så det blir nog rätt mycket pyssel i trädgården. SÅ ska vi göra ett nytt försök med att kolla på dagiset.

• Enji

Åh, prata inte om deklaration! I år hade vi ingen kul sån alls.. är fortf. inte riktigt nöjda. Så jag bokade tid hos jurist nästa vecka.
    Lycka tilll med dagiset.

Gomorron juliah!

• LinaoMatilda

God morgon Juliah! Tråkigt med städning, men såå skönt när det är gjort.

Lillafruluva: Härligt med en helg på torpet, hoppas vädret blir riktigt fint.

Enji: Visst är det en djungel. Och så är det inte så länge sen vi flyttade hit så jag har aldrig deklarerat i Finland förr.

• malins79

God morgon!

Skönt att du fått reda på vem det är Mimmi, även om det är olustigt!

Fint väder idag igen, jag kanske tom ska våga mig på att ha bikiniöverdel idag.

Svar på tråden Vita tråden del 8